تیم‌های اصفهانی آواره تهران می‌شوند؟!

نمایندگان ایران در آسیا این روزها با مشکلات زیادی رو به رو هستند.

تیم‌های اصفهانی آواره تهران می‌شوند؟!

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که کمتر از شصت روز دیگر تا آغاز لیگ قهرمانان آسیا و حضور نمایندگان ایران در این جام نمانده است چهار نماینده ایران در آسیا با مشکلات متعددی رو به رو هستند.

از اعتصاب بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران و تغییرات صورت گرفته در کادر فنی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گرفته تا مشکلاتی که این روزها گریبان گیر دو تیم قهرمان اصفهانی است.

اما شاید مهم ترین مسئله‌ای که در این روزها برای دو تیم اصفهانی نگران کننده است وضعیت اسف بار چمن ورزشگاه فولاد شهر است که در این بازی‌های اخیر از کیفیت تیم‌ها کاسته است و حتی این چمن نامرغوب باعث مصدومیت‌های فراوان در این دو تیم اصفهانی شده است.

مشکلات زمین چمن ورزشگاه فولاد شهر تا جایی پیش رفته است که مسئولان دو تیم اصفهانی به این فکر افتاد‌ه‌اند تا بازی‌های آسیایی خود را در شهر دیگری برگزار کنند.

سعید آذری، مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در این باره گفت: ورزشگاه فولاد شهر در این سال ها به دلیل آماده نشدن ورزشگاه نقش جهان میزبان هر دو تیم فوتبال ذوب آهن و سپاهان بوده است و این موضوع موجب شده است تا زمین چمن ورزشگاه فولاد شهر با مشکلات زیادی رو به رو شود.

وی ادامه داد: به هر حال با  توجه به کهنسال شدن زمین چمن فولاد شهر امکان باز سازی آن در کوتاه مدت وجود ندارد و احتمال دارد بازی‌های آسیایی تیم فوتبال ذوب آهن علی رغم میل باطنی باشگاه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود.

حال باید دید هواداران اصفهانی از دیدن بازی‌های تیم محبوبشان دور خواهند ماند؟!

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار