منابع نزدیک به حزب الله: پاسخ به ترور قنطار از سوریه خواهد بود

روزنامه الدیار لبنان به نقل از منابع نزدیک به حزب الله اعلام کرد پاسخ به ترور قنطار از سوریه صورت خواهد گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه الدیار لبنان به نقل از برخی منابع نزدیک به حزب الله اعلام کرد پاسخ به ترور سمیر قنطار، اسیر آزاد شده از چنگال صهیونیست ها، از سوریه صورت خواهد گرفت.

این منابع در گفتگو با روزنامه الدیار اعلام کردند: "قنطار جزء اهداف صهیونیست ها بود؛ به خصوص پس از آن که وظیفه تأسیس زیربناهای مقاومت در جولان به او سپرده شد. وظیفه ای که قنطار در 5 سال آن را تکمیل کرد."

این منابع همچنین اعلام کردند: هدف دوم از ترور قنطار، آزمایش تفاهم روسیه و رژیم صهیونیستی بود؛ پس از آن که روسیه نیروهای خود را برای هدف گرفتن تروریسم تکفیری وارد سوریه کرد. با وجود آن که ولادیمیر پوتین به نتانیاهو در دیدارش از مسکو اعلام کرده بود کشورش توجهی به مسأله رویارویی رژیم صهیونیستی از یکسو و سوریه و مقاومت از سوی دیگر ندارد، اما نتانیاهو اطمینان زیادی از سخنان روسیه ندارد.

این منابع اعلام کردند: نتانیاهو نباید شیوه خود را در بی توجهی روسیه به این مسأله ادامه دهد؛ چرا که نیروهای روس اگر احساس کنند تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه سبب سود رساندن به تروریست های تکفیری خواهد شد، تنها یک گزینه بیشتر نخواهند داشت: جلوگیری از اقدامات رژیم صهیونیستی 


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۶ دی ۱۳۹۴
چرا روسیه که سامانه اس400 و در خاک سوریه مسقر کرده متوجه ورود هواپیماهای اسرائیل به خاک سوریه نشده؟!!!!!!
آخرین اخبار