قفل منزل کرار را عوض کردند تا به بازیکن کروات بدهند!

چند نفر با وارد شدن به منزل شخصی هافبک عراقی پیشین استقلال، قفل منزل او را عوض کردند تا باشگاه استقلال با چالشی جدید مواجه شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ کرار جاسم هافبک عراقی پیشین تیم استقلال اعلام کرده که باشگاه استقلال قفل منزلی که در اختیار او قرار داده بودند را شکسته و اموال او و ماشینش را به سرقت برده‌اند. این بازیکن تاکید کرده که زمانی می‌توانست منزلش را تحویل بدهد که باشگاه استقلال طبق تفاهم‌نامه، مالیات سال‌های ذکر شده به همراه مبلغ پولی از قراردادش را پرداخت می‌کرد.
 ظاهرا از طرف برخی از مسئولان استقلال، چند نفر (که گفته می‌شود 2 نفر از کارمندان باشگاه، فردی از طرف بنگاه املاک و فردی از طرف صاحب خانه بودند) به منزل کرار مراجعه کرده و پس از ورود به منزل این بازیکن، قفل را عوض کردند. طبق ماموریتی که به آنها داده شده بود، اقلام منزل کرار باید صورتجلسه و به پروپیچ بازیکن کروات استقلال تحویل داده می‌شد.

اکنون این سوال مطرح می‌شود که اگر قرار بوده پس از پرداخت پول به کرار، این بازیکن منزل و خودروی ب ام وی را تحویل باشگاه استقلال می‌داده است، چطور مسئولان استقلال بدون پرداخت این پول، وارد منزل کرار شده و طبق ادعای این بازیکن وسایل شخصی او را تخلیه کرده‌اند؟ سوال دوم این است که آیا بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال به عنوان نفر اول باشگاه از این اتفاق با خبر است یا خیر؟

سوال سوم اینکه اگر باشگاه استقلال منتظر این بوده که کرار فیش پرداختی مالیات سال 91-90 را به باشگاه بدهد، چطور بدون اطلاع به کرار، به خانه او رفته‌اند؟

در هر حال ماجراهای کرار و استقلال همچنان ادامه دارد حتی اگر کرار در این تیم حضور نداشته باشد.
منبع:تسنیم
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.