بازدید سرزده افشارزاده از مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران

بهرام افشارزاده مدیر باشگاه استقلال تهران به صورت سرزده از مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران بازدید کرد .

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در این دیدار افشارزاده تحولات مجموعه ورزشی شهید هرندی و همچنین نحوه فعالیت ورزشکاران را از نزدیک مورد بازدید و بررسی قرار داد .
محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان وکم بینایان توضیحاتی در خصوص اقدامات و فعالیت های قسمت های مختلف این مجموعه در سال گذشته و همچنین برنامه های تکمیلی در سال جدید را اعلام کرد.

مظلومی، ریس فدراسیون نابینایان وکم بینایان گفت: توسعه فضاهای ورزشی را درراستای توسعه سلامت جامعه شهری بسیار حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد : مسئولین ورزشی باید تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرند و فضای ورزشی جنوب تهران خصوصا منطقه آسیب دیده هرندی را به جایگاه والاتری برسانند تا ما شاهد موفقیت های بسیاری در تمام رشته های ورزشی باشیم .
وی در ادامه افزود : ورزش و ورزشکاران نابینا وکم بینا قابلیت ها وتوانمندیهای فراوانی دارندومیتوانند بااندکی توجه بیشتر،درعرصه های بین المللی چون گذشته افتخارکسب کنندو ما امیدواریم با ایجادزیرساخت‌های ورزشی شاهد رشد هر چه بهتر ورزش در این قشرباشیم .

مظلومی افزود: مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران یکی از بزرگترین مجموعه ها ی جنوب تهران است که در کنار امکانات رفاهی متنوع ورشی و سانسای زمین چمن دارای استادیوم هرندی می باشد که این استادیوم یکی از بهترین استادیوم های جنوب استان تهران بوده که روزانه پذیرای جمع کثیری از ورزشکاران می باشد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار