اصفهان؛

آیا آذری در باشگاه ذوب آهن می ماند ؟

در حالی که سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن شایعه رفتن از باشگاه را رد کرده بود اما شنیده ها حاکی از قوت گرفتن این شایعه است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سعید آذری در نشست خبری هفته گذشته خود عنوان کرده بود که رابطه ی خوبی با مدیر عامل جدید کارخانه ذوب آهن دارد و حتی صادقی مدیر عامل کارخانه پس از بازی با سپاهان در جایگاه ویژه ورزشگاه با صدای بلند گفته بود من 100 برابر آقای سعدمحمدی از باشگاه ورزشی حمایت می کنم.

این در حالیست که پس از 48 ساعت از زمان مصاحبه سعید آذری برخی از رسانه ها خبر از آمدن شهنازی در راس مدیریتی باشگاه دادند.

شهنازی از مدیران باسابقه ورزش کشور است که در حال حاضر مدیریت کل کمیته ملی المپیک را بر عهده دارد و مسئولیت‌هایی در باشگاه ذوب‌آهن بر عهده داشته است که بخشی از آن به دوره سابق مدیرعاملی صادقی در شرکت ذوب‌آهن باز می‌گردد، به همین واسطه احتمال بازگشت وی به این باشگاه محتمل به نظر می‌رسد.

در پی تغییر در ریاست هیئت‌مدیره، باید شاهد بروز تغییرات در ترکیب اعضای هیئت‌مدیره باشگاه اصفهانی نیز باشیم اما مسئله مهم بحث تغییر و تحول احتمالی در جایگاه مدیرعاملی ذوبی‌هاست .

سعید آذری که سال 88 و پس از یک دوره مدیرعاملی پنج‌ساله در باشگاه ذوب‌آهن از مسئولیتش استعفا کرده بود، دو سال قبل دوباره به جایگاه سابقش در این باشگاه بازگشت و در مجموع نیز عملکرد قابل قبولی را در این مدت داشته است که قهرمانی تیم ذوب‌آهن در جام حذفی نمود برجسته دوران مدیریت وی طی دو سال گذشته محسوب می‌شود.

در شرایطی که ذوب آهن در کورس قهرمانی لیگ و در فینال جام حذفی و در رقابت های جام باشگاه های آسیا حضور دارد آیا این تغییر احتمالی به ضرر این تیم با سابقه اصفهان نخواهد شد .

حال باید دید سرنوشت مبهم مدیر عاملی ذوب آهن به کدام سمت می رود . 

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.