تئاتر، عرصه محک زدن بازیگر است

نسرین نکیسا صحنه تئاتر را فضایی برای محک زدن بازیگر قلمداد کرد؛ زیرا که صحنه نمایش دغدغه‌ اصلی است.

نسرین نکیسا نمایش «چهار سال پیش، ساعت 11 شب» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نقش خود گفت: یک نمایش با دوپرسوناژ است که در قبال مرد خانواده یک شخصیت لطیفی دارد، اما وجود یک اتفاق باعث سوءظن‌‌هایی می‌شود و آن‌ها را دچار شک می‌کند.

وی درباره مفهوم اثر بیان کرد: در واقع نمایش می‌خواهد بگوید که قدر زندگی را بدانید و به جای کل کل کردن، عشق و محبت را جایگزین آن کنید؛ زیرا که این سوءظن‌ها ممکن است برای هر کسی روی دهد.

نکیسا در خصوص تضاد شخصیتی زن و مرد در نمایش عنوان کرد: همین تضاد بین دو کاراکتر است که جذابیت را برای مخاطبان بیشتر و اثر را از لحاظ یکنواختی خارج می‌کند.

وی در راستای همکاری با کارگردان این اثر بیان کرد: معمولا نمایشنامه یک چهارچوب ثابتی دارد؛ اما خوشبختانه حق اعمال یکسری تغییرات را داریم و این خود باعث ارتقای کیفیت کار می‌شود که در آخر زیرنظر خودشان یک جمع‌بندی درست و کامل صورت می‌گیرد.

نکیسا با بیان اینکه تئاتر محلی است برای محک بازیگران، تصریح کرد: از نظرم هر بازیگری می‌بایست روی صحنه تئاتر بیاید و خودش را محک بزند؛ زیرا که دغدغه‌ اصلی هر هنرمندی اجرای زنده برای تماشاگرانش است تا بازخورد آن را سریع ببیند.

گفتنی است؛ نمایش «چهار سال پیش، ساعت 11 شب» به کارگردانی داود نامور در تماشاخانه «بازیگاه» ساعت 19:30 دی ماه 94 روی صحنه می‌رود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار