مشهد؛

معرفی کارمند پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد به عنوان صنعتگر برتر کشور

کارشناس ارشد واحد نیروگاه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد درحاشیه سومین کنفرانس بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی، از سوی مرکز پژوهش های صنعت و معدن به عنوان صنعتگر برتر کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ امین سلیمانی مهر از کارشناسان پالایشگاه خانگیران با ارائه مقاله ای تحت عنوان " چالش های تولید مواد آروماتیک با محوریت فرآیند سیکلار " از میان 250 شرکت کننده، در جمع 10 صنعتگر برتر کشور قرار گرفت.

این کنفرانس در دو بخش بالادستی و پایین دستی صنعت نفت برگزارشد و متخصصین به ارائه یافته های علمی و دستاوردهای تحقیقاتی خود پرداختند و صنعتگران برتر از سوی هیات داوران داخلی، اساتید دانشگاههای لئوبن اتریش و پتروناس مالزی برگزیده شده اند.

سلیمانی مهر کارشناس ارشد پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد از جمله اجرای پروژه تدوین دانش فنی سنتز کاتالیست انتخاب پذیر برای تولید اتیلن از متانول، از سوی قائم مقام محترم شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و معاونت عملیات شرکت ملی گاز ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

از دیگر مقالات ارائه شده این جوان نخبه ایرانی در کنفرانس های بین المللی می توان به انتشار سه مقاله بین المللی ( ISI )، سه مقاله در کنفرانس های بین المللی در کشورهای هلند، سوئد و انگلستان، ارائه چندین مقاله در کنفرانس های داخلی، برگزاری دوره های تخصصی در کنفرانس ملی کاتالیست - دانشکده نفت آبادان و انتشار یک مقاله داخلی در نشریه انجمن مهندسی گاز ایران اشاره کرد.

گفتنی است؛ در راستای مقاله ارائه شده از سوی سلیمانی مهر در کنفرانس فوق، پروژه تولید آروماتیک های سبک با استفاده از بوتان و پروپان، در مجتمع پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) ماهشهر و با مشارکت وی در حال اجرا می باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.