رشت؛

تیم فوتبال سبحان داروی رشت در صدر جدول جام گیل

تیم سبحان داروی رشت در جریان رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل ، برابر سرخ پوشان صومعه سرا به برتری رسید و به صدر جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مسوول روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان با اعلام این خبر گفت: در این دیدار که عصر یکشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال سبحان داروی رشت موفق شد با نتیجه دو بر صفر برابر تیم فوتبال سرخ پوشان صومعه سرا به برتری دست یابد .

سعید علی پور با بیان اینکه این مسابقه از بازی های معوقه هفته نهم بود ، افزود : در سایر دیدارهای برگزار شده از بازی های معوقه هفته نهم ، تیم فوتبال مهتاب بافت شفت با نتیجه دو بر صفر هفت شهر گیلان را شکست داد و تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی با نتیجه سه بر یک شهرداری ماسال را مغلوب کرد .

وی خاطرنشان کرد : دیدار تیم های فوتبال شهرداری چوبرتالش و شهرداری چاف و چمخاله لنگرود نیز به دلیل حذف تیم فوتبال شهرداری چاف چمخاله از لیگ ، سه بر صفر به سود تیم شهرداری چوبر تالش اعلام شد .

در رقابت های فوتبال لیگ برتر قهرمانی بزرگسالان استان گیلان جام گیل 13 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.