دود بی‌توجهی مسئولان ارشاد در چشمان تهیه‌کنندگان

هجمه تولیدات سینمایی و کمبود سالن‌های نمایش، ضرر جبران‌ناپذیری را برای تهیه‌کنندگان آثار به همراه دارد.

سید جمال ساداتیان تهیه‌کننده سینما در خصوص افزایش تولیدات آثار سینمایی و نبود سالن جهت اکران آن‌ها به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در طول سال آثار بسیاری در عرصه سینما تولید می‌شود که متاسفانه در زمان اکران با مشکلات بسیاری چون نبود سالن و سانس‌های مناسب جهت نمایش آن‌ها روبرو می‌شویم که این خود ضررهای بی‌شماری را در پی خواهد داشت.

وی افزود: به دلیل هجمه اکران فیلم‌ها در شش ماه دوم سال، تهیه‌کنندگان تا رسیدن به زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر به دنبال اکران آثارشان در سینماها هستند که یا با نبود سالن و یا با بدترین زمان نمایش که خالی از تماشاگر است، روبرو می‌شوند که متاسفانه در پایان هم دود این بی‌توجهی‌ها به جهت بی‌تناسبی در تولید، به چشم تهیه‌کنندگان خواهد رفت. این بی‌توجهی‌ها تنها فیلم‌سوزی در سینما و دلسرد شدن فیلمسازانی که عمری موی خود را در این راه سفید کردند، به دنبال خواهد داشت.

ساداتیان در ادامه در خصوص گزینش فیلم‌ها و زمان اکران آن‌ها عنوان کرد: زمانی که با حجم بالایی از فیلم‌ها برای اکران مواجه می‌شویم، مسئولان باید توجه به کیفیت فیلم‌ها زمان نمایش و سالن را تعیین کنند تا فیلم‌هایی که از درجه کیفی بالاتری قرار دارند به حق‌شان برسند.

وی خاطرنشان کرد: سینماها در نیمه دوم سال به دلیل هجمه بالای فیلم‌ها مجبور به قبول یک سر گروه دیگر و نمایش یک فیلم آزاد در هفته می‌شوند که این کمبود ظرفیت‌های نمایش، نهایت بی‌عدالتی به فیلم‌هایی است که پروانه نمایش آن‌ها از سوی وزارت ارشاد تایید شده است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار