دهقانی در نشست خبری:

نظارت بر رهبری و یا شورای رهبری می‌تواند معادل کلیدواژه تقلب باشد

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران گفت: نظارت بر رهبری و یا شورای رهبری می‌تواند معادل کلیدواژه تقلب باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین دهقانی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران در نشست خبری که پیش از ظهر امروز(دوشنبه) به مناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه 9 دی برگزار شد، اظهار داشت: ریزش و رویش‌های انقلاب اسلامی در فتنه 88 رونمایی شد.

وی افزود: مهمترین ویژگی فتنه 88 ، فرصت‌سوزی به واسطه تجمعات و اغتشاشات گروهی هدایت شده بود که از سوی سرویس‌های اطلاعاتی غربی راهبری می‌شدند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران با بیان اینکه استکبار همیشه به دنبال برهم زدن نظم عمومی در کشورهاست، تصریح کرد: یکی از اثرات منفی فتنه 88 به حاشیه راندن مشارکت حداکثری ایران در صحنه ملی، اعتمادزدایی مردم، دوقطبی سازی کشور، به چالش کشاندن مردم‌سالاری و فرصت‌سوزی اقتصادی بود.

دهقانی تاکید کرد: در انتخابات سال 88 غرب  از نفوذ گسترده در داخل ایران ناامید شد، اما کمی بعد اقدامات هدایت شده در سال 88 آنها را امیدوار کرد که به دنبال نفوذ در کشور باشند که اولین نشانه آن تحریم‌ها بود که به دنبال آن تضعیف اقتصاد ملی را دربر داشت.

دبیر بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران تصریح کرد: پس از اینکه میانه‌روها موفق شدند که به روی کار بیایند، در این راستا فتنه‌گران جایگاه رهبری را نشانه گرفتند لذا کلیدواژه‌ای که باید در این راستا به آن توجه کرد نظارت بر رهبری و یا شورای رهبری بود که از سوی برخی از مسئولین نظام مطرح شده است که می‌تواند همان کلیدواژه تقلب باشد.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با هیئت دولت اظهار داشت: مقام معظم رهبری در جلسه‌ای که با هیات دولت داشتند به آنان فرمودند که در برابر تلاش دشمن برای نفوذ تدریجی هشیار باشید و در اتخاذ مواضع انقلابی ترس نداشته و خجالت نکشید. حال ما از دولت و وزارت خارجه انتظار داریم یک بار دیگر این سخنان رهبری را بازخوانی کنند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار