زمستانه سیما با مجموعه های نمایشی/ پخش «درحاشیه» از 12 دی

با شروع فصل زمستان و فراهم شدن شب نشینی های خانوادگی، مجموعه های نمایشی ایرانی و خارجی مهمان خانه های مخاطبان هستند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این مجموعه های نمایشی به تفكیك شبكه های آنها ذیلا معرفی شده اند.
 
شبكه یك سیما
مجموعه تلویزیونی «پشت بام تهران» به كارگردانی بهرنگ توفیقی، نویسندگی سعید نعمت‌ا... و تهیه‌كنندگی زینب تقوایی، بزودی از شنبه تا چهارشنبه ساعت22:15 روی آنتن شبكه یك سیما خواهد رفت.

در این مجموعه آدم‌هایی از همین سرزمین در شرایط و روابط دشوار، در سر راه هم قرار گرفته‌اند و این قرارگیری، زندگی آنان را دستخوش تغییراتی می‌كند.

زمستانه سیما با مجموعه های نمایشی/ پخش «درحاشیه» مدیری از 12 دی

كامبیز دیرباز، آزاده صمدی، ثریا قاسمی، لیندا كیانی، بهزاد فراهانی، كریم اكبری مباركه، مهنوش صادقی، زهره حمیدی، شهین تسلیمی، خسرو شهراز، علیرضا آرا، نوید خداشناس، علی صالحی، مجید واشقانی، اندیشه فولادوند، سام درخشانی و لعیا زنگنه در این مجموعه نقش آفرینی می كنند.

شبكه دو سیما
مجموعه نمایشی« كیمیا» به كارگردانی جواد افشار و تهیه‌كنندگی محمدرضا شفیعی كه چند وقتی است مهمان خانه های بینندگان شبكه دو سیماست، مخاطبان می توانند ادامه داستان این مجموعه را از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 21:30 تماشا كنند.

«كیمیا» در سه مقطع زمانی قبل از انقلاب، دوره‌ جنگ و زمان حال روایت می‌شود. تحولات جامعه، پدر و دختری را مقابل هم قرار داده است. دختر خانواده كه كیمیا نام دارد پرسشگر است و معترض و در مقابل او پدری قرار دارد كه نظامی، منضبط و پایبند به قانون است. سیر حوادثی كه در زندگی این خانواده رخ می‌دهد آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌كند و كیمیا با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی‌آید و به این ترتیب او تبدیل به زنی مقاوم و استوار می‌شود؛ زنی مشابه هزاران زن ایرانی مسلمان كه برای حفظ خانواده از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌كنند.

زمستانه سیما با مجموعه های نمایشی/ پخش «درحاشیه» مدیری از 12 دی

مهراوه شریفی‌نیا، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، پوریا پورسرخ، آرش مجیدی، سید مهرداد ضیایی، رضا كیانیان، حامد بهداد، حسن جوهر چی، رضا توكلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر كاظمی، كاظم هژیرآزاد، حسین توشه، كوروش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نكیسا، وحید رهبانی، مالك سراج، عبدالحلیم تقلابی، ابتسام بقلایی، نوید خدا‌شناس، میرفرخ هاشمیان، محسن مجلس آرا و... از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

شبكه سه سیما
فصل دوم مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» به كارگردانی مهران مدیری و تهیه كنندگی حمید رضا مهدوی كوچكسرایی، از شنبه 12 دی پخش آن آغاز می شود، شنبه تا پنجشنبه از ساعت 20:45 روی آنتن شبكه سه سیما می رود.

فصل دوم این مجموعه در یك اردوگاه می گذرد كه در آن افرادی كه در فاز اول به تخلفات در حوزه پزشكی پرداخته بودند، دوران محكومیتشان را بین زندانیان سابقه دارمی گذرانند و در طول آن درگیر ماجراهایی می شوند.

زمستانه سیما با مجموعه های نمایشی/ پخش «درحاشیه» مدیری از 12 دی

از بازیگران این مجموعه می توان به : سیامك انصاری،جواد رضویان، مهران غفوریان، نصرا...رادش، نیما فلاح، رامین ناصر نصیر، علی اوجی ،حمید رضا آقا محمد، امیر حسین اقبال آذر، پوریا ایرایی، محمد رضا بابازاده، چیا بابامیری، مجید بیاتی، عباس پرنیانی، هادی پیوند، امیر جنانی، امیر محمد حاجی زاده، حامد خان بابایی، مهدی دانایی مقدم، محسن دلیخون، هومن رمضانی، مهدی ساسانی، پیام سلیمانی، حمید سلیمانی، محمد رضا صدوقی پور، مهدی صفری، مهدی عظیمی، سعید علی پور، علی غلامی، بهادر فاضل، حسین فاضلی، مهبد قناعت پیشه، امیر حسین قنواتی، مجتبی قهرمان زاده، محمد كار آزاد، بابك كمانگیر، محمد گل محمدی، حسین لعل،كیارش محسن سجادی، مهدی مرادی، سید صالح موسوی، میر محمد موسوی ،محمد مولودی، عباس نایی، علی نعیمی، امیر نگارش، سینا نور محمد، علی ولیانی و... اشاره كرد.

شبكه پنج سیما
مجموعه تلویزیونی «یادداشت‌های یك زن خانه‌دار» كه مسعود كرامتی آن را كارگردانی كرده، از شنبه تا چهارشنبه ساعت 19:45 از شبكه پنج پخش می شود.

داستان های این مجموعه به تهیه كنندگی اسماعیل عفیفه در یك آپارتمان اتفاق می افتد و روایت اصلی آن درباره خانواده‌ای است متشكل از پدر، مادر، دختر و داماد، و مردی كه از همسر خود جدا شده است. شیوا زن خانه‌داری است كه روانشناسی خوانده و به علت نداشتن سرمایه كافی برای تأسیس كلینیك با استفاده از مهارت‌هایش تصمیم می‌گیرد یك سایت برای خود راه‌اندازی كند. او اتفاقات زندگی روزمره خودش و اطرافیانش را در آن می‌نویسد و این تجربیات را با خوانندگانش كه درباره نوشته‌های او نظر می‌دهند، در میان می‌گذارد.

زمستانه سیما با مجموعه های نمایشی/ پخش «درحاشیه» مدیری از 12 دی
 
شقایق دهقان، امیر رضا دلاوری، فرناز رهنما، فلامك جنیدی، علی عامل هاشمی، كاظم سیاحی، فریبا جدی‌كار، محمود بهروزیان، نعیم شیخ محبوبی، فاطیما حاجتی و پارسیا شكوری از بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.

شبكه نسیم سیما
مجموعه نمایشی «حالت خاص» به كارگردانی افشین اربابی، هر شب ساعت 22:15 روی آنتن شبكه نسیم می‌رود.

«حالت خاص» داستان آسایشگاهی خصوصی و بی‌رونق است كه با ورود یك روانپزشك و همكاری سایر كاركنان آن دستخوش تحولاتی مثبت می‌شود.
زمستانه سیما با مجموعه های نمایشی/ پخش «درحاشیه» مدیری از 12 دی

بیژن بنفشه‌خواه، یوسف تیموری واقف، حسین محب اهری، پوریا رحیمی سام، ملیكا شریفی‌نیا، الیكا عبدالرزاقی، پیمان فاطمی و سید مهرداد ضیایی در این مجموعه نقش آفرینی كرده اند.

شبكه نمایش سیما
مجموعه نمایشی «رویای گنجشك ها» به كارگردانی راما قویدل و با نقش آفرینی علی نصیریان، آزیتا حاجیان، كورش تهامی، سام درخشانی، گلاره عباسی، ناصر ممدوح، ساقی زینتی و فرهاد بشارتی هرشب ساعت 20 از شبكه نمایش پخش می شود.

داستان این مجموعه از این قرار است كه : در یكی از شهرهای شمالی خانه ای كوچك و استیجاری محل زندگی هفت كودك بی سرپرست است . زمستان است و ساختمان كه موروثی می باشدو باید تخلیه شود.

زمستانه سیما با مجموعه های نمایشی/ پخش «درحاشیه» مدیری از 12 دی

مجموعه طنز «پاستا» محصول سال 2011 كره جنوبی، هر شب ساعت 20 از شبكه نمایش روی آنتن می رود.

ماجرای این مجموعه طنز در فضای آشپزخانه یك رستوران كره‌ای می‌گذرد. سئو یوكیونگ پس از سال ها به آرزویش می‌رسد و دستیار سرآشپز پاستا می‌شود. سرآشپز چوی هیون ووك است كه كارش را در ایتالیا یاد گرفته و یكی از بهترین سرآشپزهای كُره است. چوی هیون ووك كه به جای سرآشپز اخراج شده آمده تصمیم می‌گیرد تمام زنان سرآشپز رستوران را اخراج كند. عقیده وی این است كه زنان نباید در آشپزخانه او باشند. یك روز هم نوبت سئو یوكیونگ می‌شود و این موضوع ماجراهایی را پدید می‌آورد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۷ دی ۱۳۹۴
ممنون بابت اطلاع رسانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۷ دی ۱۳۹۴
چرانظرات رونمی ذکریا
آخرین اخبار