وزیر بهداشت در پیامی درگذشت پرستار فداکار نیشابوری را تسلیت گفت

وزیر بهداشت طی پیامی درگذشت محمد رضایی، پرستار نیشابوری که در حین احیای بیمار مبتلا به آنفلوانزای H1N1 خود به این بیماری مبتلا شده بود، را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبدا؛ متن این پیام به شرح زیر است:
انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت جناب آقای محمد رضایی، پرستار بیمارستان 22 بهمن نیشابور موجب تالم و تاثرگردید. فوت این پرستار فداکار که درحین احیای بیمار مبتلا به آنفلوآنزای H1N1 خود به این بیماری مبتلا گردید، یک بار دیگر ثابت کرد، حرفه کادر بهداشتی و درمانی کشور، نه یک شغل که خدمتی شبانه روزی با توشه‌ای گران‌سنگ از دانش، تجربه، عشق، فداکاری و ایثار است؛ خدمتی که با هیچ معیار مادی‌ قابل قیاس و جبران نیست.

اینجانب ضمن مسئلت غفران الهی برای آن مرحوم و عرض تسلیت به خانواده ایشان، جامعه پرستاری و همکارانم در حوزه سلامت، یک بار دیگر به تمامی آنان که سرمایه حیات خویش را دست‌مایه حفظ جان هموطنان در سراسر کشور کرده‌اند، درود می‌فرستم و از درگاه ایزد منان سلامت یکایک‌شان را آرزو می‌نمایم201.
                                                                       
                                                                       دکتر سید حسن هاشمی  

                                                              وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۳ دی ۱۳۹۴
سلام جناب وزیر
از زحمات شما متشکریم
اما جهت اطلاع ، اخیرا درمانگاه امام رضا چالوس (مازندران ) بخشنامه ای صادر کرده که اگر افراد دارای دفترچه بیمه تامین اجتماعی تا ساعت 20 به درمانگاه مراجعه نمایند ویزیت بیمار اورژانسی آزاد حساب خواهد شد .
اینگونه افراد الزام شده اند که به بیمارستان تامین اجتماعی مراجعه نمایند در حالیکه بیمارستان تامین اجتماعی در خارج از شهر واقع شده و برای بیمار فاقد خودرو مستلزم هزینه زیادی است
لطفا پیگیری بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۸ دی ۱۳۹۴
خداونداین پرستارعزیزراغریق رحمت کند.ودیگرپرستاران عزیزمان را طول عمرباعزت بدهد.که واقعاجانفشانی برای هم وطنش کرده روحش شاد//مشکانی ازروستای مشکان سبزوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۸ دی ۱۳۹۴
خدا رحمتش کنه.
آخرین اخبار