محرومیت از حضور سرمربی تیم پیشگامان در رقابت‌ها

سرمربی تیم پیشگامان تا مشخص شدن نتایج کمیته انضباطی نمی‌تواند در رقابت‌ها حضور یابد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از درگیری‌های به وجود آمده بین رکابزنان و سرمربی تیم پیشگامان، کمیته انضباطی تشکیل شد اما برای نظر نهایی آن کمی تعلل شد هم اکنون رقابت‌های لیگ برتر را در پیش داریم. اما سرمربی تیم پیشگامان (سید رضایی) اجازه ندارد تیمش را در رقابت‌ها همراهی کند.
 
سید رضایی، سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری در خصوص اتفاقاتی که بعد از کمیته انضباطی پیش آمده اظهار کرد: فدراسیون نامه‌ای به باشگاه تیم پیشگامان زده است و اعلام کرده که تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم هستم تا جوابیه کمیته انضباطی بیاید و از سویی (محمود وفایی) رئیس سازمان لیگ از حضورم در کنار مربیان دیگر ممانعت کرد.
 
وی افزود: البته دهقان‌زاده و سلگی (سرپرست و مربی تیم پیشگامان) در کنار رکابزنان هستند و مسئله‌ای ایجاد نخواهد شد و بازیکنان را نظر فنی هدایت می‌کند.
 
*سید رضایی تا اطلاع ثانوی تعلیق است
 
در خصوص این اتفاقات مصاحبه‌ای با محمود وفایی، رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری انجام دادیم که وی خاطر نشان کرد: از زمانی که کمیته انضباطی برای وی تشکیل شده است تعلیق شده‌اند و در هیچ برنامه ورزشی نمی‌توانند  حضور داشته باشند.
 
وی تصریح کرد: برای برگزاری رقابت‌ها موظف هستند که نفرات دیگری را کنار تیم بگذارند اما ورزشکاران مدنظر تعلیق نیستند زیرا باید بررسی بیشتری در مورد‌ آنها انجام شود سپس نتایج اعلام خواهد شد.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار