باقریان:

استقلالی‌ها نویدکیا را می‌خواهند/بازیکنان برزیلی به دربی اصفهان نمی‌رسند

مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان گفت: نویدکیا از باشگاه استقلال پیشنهاد دارد اما ما هنوز جواب نهایی به این باشگاه نداده‌ایم.

اصغر باقریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: استیماچ باید در مورد انتقال رسول نویدکیا به استقلال تصمیم نهایی را بگیرد اما تاکنون نظر نهایی‌اش را اعلام نکرده است.
 
در ادامه عنوان کرد: چند بازیکن در پست‌های هافبک چپ، هافبک بازی ساز و مهاجم به ما معرفی شدند اما استیماچ هنوز نظر نهایی‌اش را در این خصوص اعلام نکرده است.
 
باقریان در مورد وضعیت محرم نویدکیا در تیم سپاهان تصریح کرد: هافبک بازی ساز جزو پست‌های حساس فوتبال است بر این اساس هر چه بازیکنان قدرتمندی در پست هافبک بازی ساز باشند به نفع تیم سپاهان است.
 
محرم نویدکیا به علت سن بالا نمی‌تواند در همه بازی‌ها حضور داشته باشد به خاطر همین ما قصد داریم بازیکنی در پست هافبک بازی ساز جذب کنیم تا در مسابقات آسیایی کمک حالمان باشد.
 
مدیرعامل سپاهان درباره وضعیت پادوانی و پریرا تصریح کرد: در حال حاضر مجوز بازی این دو بازیکن برزیلی به علت تعطیلات سال نو میلادی صادر نشده است و بعید می‌دانم این دو بازیکن به بازی دربی اصفهان برسند بعد از تعطیلات نیم فصل اول این دو بازیکن خارجی می‌توانند تیم سپاهان را همراهی کنند.
 
وی درباره بازی دربی اصفهان بیان کرد: این بازی نسبت به دیگر بازی‌ها تفاوتی نمی‌کند و برای تیم ما 3 امتیاز داریم، ما برای حضور در جمع مدعیان قهرمانی باید همه بازی‌ها را ببریم.
 
مدیرعامل سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: جایگاه خوبی در نیم فصل اول به دست نیاوردیم اما کادر فنی و بازیکنان هم قسم شدند که نتایج ضعیف گذشته را در نیم فصل دوم جبران کنند.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار