نوه‌ای که جیب پدربزرگ را خالی کرد

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری فردی که با سوء استفاده از اطلاعات بانکی پدربزرگش، مبلغ 77 میلیون و 200 هزار ریال را به صورت غیر مجاز از حساب وی برداشت کرده بود، خبر داد.

نوه‌ای که جیب پدربزرگ را خالی کردبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "محمدنوربخش" فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت:با توجه به دریافت شکایتی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان بررسی موضوع در دستور کار تیمی از كارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. 

وی افزود: در بررسی فنی كارشناسان پلیس فتا از حساب شاكی پرونده مشخص شد مبلغ 77 میلیون و 200 هزار ریال به صورت غیر مجاز  طی چند تراکنش از حساب وی برداشت شده است. 

نوربخش با اشاره به انجام اقدامات تخصصی کاراگاهان پلیس فتا،از شناسایی عامل برداشت غیر مجاز خبر داد و گفت: این فرد که نوه شاکی بوده پس از دستگیری توسط پلیس ،در تحقیقات فنی به این موضوع اشاره کرده که با توجه به اینکه رمز عابر بانک پدربزرگ وی در کنار کارت بانکی او بوده ،با برداشتن آن اقدام به برداشت غیر مجاز به مبلغ 77 میلیون و 200 هزار ریال کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی،از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از فرصت طلبی افراد سودجو ،رمز عبور و اطلاعات حساب بانكی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار ندهند و با تغییر دوره ای رمز عابر بانک خود ضریب امنیت آن را بالا ببرند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۹ دی ۱۳۹۴
نوش بوده دیگه
آخرین اخبار