مشهد؛

توسعه همه جانبه در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت : مردم مسلمان ایران در سال 88، بار دیگر تجدید بیعت خود با ارزش های دینی، ولایت فقیه، اتحاد و همدلی خود را به رخ جهانیان کشاندند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان، از مشهد، علی رضا رشیدیان در مراسم معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ،خراسان رضوی را در حوزه برخورداری از فرصت های اقتصادی ویژه با توجه به حضور سالانه 27 میلیون نفر زائر بی بدیل ارزیابی کرد و گفت: با افزایش هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی، شناسایی نیازها و شناخت ظرفیت ها می توان زمینه توسعه استان را بیش از پیش فراهم کرد.

وی توجه به فراهم کردن فضای مناسب برای فعالیت مستمر کارمندان همراه با ایجاد روحیه نشاط را ضروری دانست و تصریح کرد: در راستای رفع مشکلات موجود و ارتقا شاخص های توسعه بهره گیری از تجربیات موفق مدیران گذشته اهمیت دارد.
در این جلسه محمدمهدی مروج الشریعه، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی به تشریح رویکردهای خود پرداخت و گفت: در امتداد سیاست های دولت تدبیر وامید با بهره گیری از امکانات موجود و هدف خدمت خالصانه به هم استانی ها زمینه رشد اقتصاد استان پیگری خواهد شد..
در پایان این مراسم محمد مهدی مروج الشریعه به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی معرفی و از خدمات احسان ارکانی تقدیر شد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.