شیراز؛

افتتاح فاز نخست طرح دارالشفا تخصصی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در شیراز

فاز نخست طرح دارالشفا حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ ( ع) با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری به بهره برداری رسید .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در مراسم افتتاح فاز نخست دارالشفا حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) آیت الها محمدی  گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت : جای این تشکیلات خالی بود و با افتتاح این دارالشفا می توان خدمات بهتری به زوار ارائه کرد . 

وی همچنین افزود : این آغاز کار است و از چیزهایی است که ضرورت داشت زوار سومین حرم اهل بیت که به شیراز مراجعه می کنند اگر نیاز به خدمات پزشکی داشتند ، در شهر سرگردان نشوند و با مراجعه به این مجموعه که دارای امکانات مناسبی است ، از خدمات پزشکی بهره مند شوند . 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ابراز امیدواری کرد با وجود خیرین حاضر در استان فارس ، فاز دوم این مجموعه زودتر به بهره برداری برسد .

آیت اله محمدی گلپایگانی در پایان گفت : با توجه به تحریم ها ، وضعیت اقتصادی و محدودیت هایی که در حال حاضر وجود دارد ، در توان دولت نیست که همه چیزها را به مردم عرضه کند و خیرین متدین و با ایمان باید وارد عرصه شوند و با کمک امام زادگان و احداث مجموعه هایی مانند دارالشفا سومین حرم اهل بیت علیهما السلام ، عمل صالحی را از خود به یادگار بگذارند .

دبیر هیئت امنا آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) هم گفت : برای ارائه خدمات به زائرین و مجاورین که تعداد آنها روز به روز در حال افزایش است این طرح با زیربنای 2 هزار متر مربع در 3 طبقه و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان از اعتبارات ملی در 6 ماه ساخته شده و آماده خدمات دهی به زائرین و مجاورین حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ ( ع ) است .

سید احمد رضا دستغیب از وجود بخش هایی مانند اورژانس ، فوریت های پزشکی ، کلینیک تخصصی قلب ، کلینیک تخصصی زنان ، جراحی سر پایی ، پزشک عمومی و طرح نظام پزشک خانواده ، پزشک متخصص ، داروخانه ، دندان پزشکی ، انتقال خون و تزریقات در فاز نخست این دارالشفا خبر داد و افزود : فاز دوم این طرح هم انشااله تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید .

در پایان مراسم افتتاح فاز نخست طرح دارالشفا آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) ، خیرین حوزه سلامت سومین حرم اهل بیت مورد تقدیر قرار گرفتند .

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.