قزوین؛

بیش از ۴۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان قزوین کشف شد

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: با بررسی‌های صورت گرفته ۴۴ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در شهرستان بویین زهرا کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سلمان امیری اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه‌جانبه با معضل قاچاق سوخت به عنوان یکی از الویت‌های نیروی انتظامی استان مأموران پلیس آگاهی استان در یک اقدام اطلاعاتی و استفاده از منابع مردمی موفق به کشف محل دپوی سوخت قاچاق در یکی از جایگاه‌های سوخت در بویین زهرا شدند.

وی  افزود: با هماهنگی اداره تعزیران حکومتی هرستان بویین زهرا با حضور در جایگاه سوخت در حالی که سوخت دپو شده توسط یک دستگاه نفتکش در حال بارگیری بود، 44 هزار و 500 لیتر سوخت گازوئیل را کشف و سوخت دپو شده به وسیله نفتکش شرکت نفت بارگیری و به انبار شرکت نفت منتقل شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین بیان کرد: در این خصوص سه نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بویین زهرا تحویل داده شد.

امیری با تقدیر از همکاری مردم با نیروی انتظامی، گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه ناهنجاری مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند چرا که اگر مردم همواره در کنار پلیس باشند شهر برای خلافکاران ناامن می‌شود و در این زمینه نیروی انتظامی با استفاده از ظرفیت خود به صورت شبانه‌روزی در پی حفظ امنیت در شهرها است.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.