تیم ملی فوتبال امید و امید برای حضور در ریو+برنامه بازی ها

تیم ملی فوتبال امید ایران برای حضور در دور نهایی رقابت های انتخابی المپیک ریو فردا شب در میان بدرقه ی گرم اهالی فوتبال راهی امارات می شود .

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی المپیک 10روز زودتر راهی امارات می شودو پس از ان به فاصله 6 روز مانده به رقابت ها عازم قطر خواهد شد تا بتوانددر این رقابتها جواز حضور در المپیک ریو2016 را بدست آورد.

حسرت المپیک 40 ساله بود و در آستانه 44ساله شدن شاید ...

گاهی نابخردانه سنگ بر امید خودمان زدیم و گاهی شانس با ما یار نبود و در این بین برخی اوقات هم زورمان نرسیداما دراین سالها باور کید جوانان ما کم از تیم های حاضر در المپیک نداشتند اما پای گیرنده های تلویزیونی فقط هنر نمایی حاضران در المپیک را نظاره کردند تا این حسرت 40 ساله تا هنوز هم ادامه یابد و در این اثنا باز هم صدای برخی بلند است و سنگ ها هنوز در راه است اما خدا وکیلی این بار بگذارید اگر این 4 سال حسرت هم قرار است اضافه شود فقط فنی باشد و تیم امید ایران بتئاند المپیک را تجربه کند .

باور کنید المپیک می تواند پل رسیدن به خیلی از آرزو ها باشد چشمهایی که جوانان المپیک را می بیند و دروازه های جهانی که پس از آن برای فوتبال ما باز می شود همه و همه در گرو رقابت های قطر است.

تیم ملی فوتبال امید ایران با هدایت محمد خاکپور و با درایت حبیب کاشانی باید المپیکی شود و این دور از دسترس نیست .

خاطره بازی دهه های درخشان ایران در المپیک 1976 هنوز در ذهن خیلی ها باقی مانده است و باید این خاطرات در ریو تکرار شود.

گفتنی است؛ وزیر ورزش به کفاشیان دستور داد تا قردادهای کادر فنی تیم امید، پیش از سفر به قطر تنظیم شود. در ضمن تیم امید در آخرین دیدار دوستانه خود ۲۵ آبان به مصاف استرالیا رفت.

در این گزارش لازم به ذکر است، مراسم بدرقه تیم امید در روزجمعه ( ۱۱ دی) طبق اعلام قبلی درهتل المپیک قبل از اعزام برگزار می شود و سپس این تیم پر امید به مسابقات نهایی انتخابی فوتبال المپیک ریو 2016 که در قطر می رود.

ضمناً بازیکنانی که در تیم امید ایران هستند عبارتند از: احسان پهلوان، مهدی مهدی پور، محمد روشندل، حسین فاضلی، علی کریمی، صائب محبی، علی محسن زاده، محمدحسین مرادمند، علیرضا نقی زاده، احمد نورالهی، میلاد کمندانی، وحید حیدریه، مهرداد محمدی، میلاد محمدی، مهدی ترابی، ماهان رحمانی، رضا کرم اله چعب، علی عبداله زاده، حسین کنعانی زادگان و امیر عابدزاده هستند و این نکته نیز قالب توجه است که برای حضور دو بازیکن لژیونر این تیم با سران باشگاهههای رستوف و آلکمار توافقاتی صورت گیرد که سردار آزمون و علیرضا جهانبخش با تیم امید به قطر بیایند.

در این گزارش باید یادآور شویم؛ تیم ملی فوتبال المپیک ایران پس از اعزام به امارات و اردوی چند روزه به قطر می رود تا بازی های خود را در رقابتهای مرحله دوم نهایی انتخابی المپیک 2016 ریو دوژانیرو برزیل در گروه اول با تیم های قطر(میزبان)، سوریه و چین دیدار می کند که درنخستین بازی، روز سه شنبه (22 دی) به مصاف سوریه می رود وسپس در دومین وسومین بازی، جمعه (25 دی) با تیم ملی امید قطر، 28 دی با تیم امیدچین دیدار می کند.

در پایان گزارش؛ جمعه (2 بهمن) مرحله یک چهارم نهایی، سه شنبه (6 بهمن) مرحله نیمه نهایی، جمعه (9 بهمن) رده بندی و شنبه ( 10 بهمن) فینال هم در ورزشگاه بن خلیفه ( باشگاه لخویا ) مسابقات برگزار می شود .

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۲ دی ۱۳۹۴
باسلام وخسته نباشیدخدمت شما خواستم ازتون خواهش کنم هرطورشده اقای جهانبخش وسردارازمون رو به تیم امیدبیارین باوجوداین دوبازیکن مامیتونیم خیلی بیشترامیدواربشیم برای سعودبه المپیک ارزوی ماسعودبه المپیک هست وبراتون دعامیکنیم به این موفقیت دست پیداکنید خدایارونگهدارشما
آخرین اخبار