اصفهان؛

جریان اصولگرایی همه دلداگان به اسلام و نظام را شامل می‌شود

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان گفت: جریان اصولگرایی دایره گسترده‌ای است که همه دلدادگان به اسلام و نظام ولایی اسلام اعم از کسانی که جمهوری، اسلامی، رهبر معظم انقلاب و قانون اساسی را قبول دارند، شامل می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام علیرضا باطنی در نشست خبری اعلام مواضع و برنامه‌های مجمع اصولگرایان اصفهان گفت: آیت‌الله مهدوی، حجت‌الاسلام سالک و حجت‌الاسلام بهشتی‌نژاد به عنوان 3 نفر از روحانیون شهر در شکل‌گیری مجمع پیش‌قدم شده و حرکتی را آغاز کردند که البته پیش از این هم حرکتهای متعدد و موثری انجام گرفته بود اما این قدم بلندتر از گامهای قبلی برداشته شد.

وی بیان داشت: هدف از این حرکت، ایجاد همدلی و وحدت میان نیروهای وفادار به انقلاب، امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده و سعی بر این است که این جلسات در یک فضای آرام و منطقی برگزار و در آن مسائل رفع و رجوع شود.

باطنی تصریح کرد: گروه‌ها و جریانات مختلف از این دعوت استقبال کرده و این حرکت را یک الزام دانستند.

وی گفت: جریان اصولگرایی دایره گسترده‌ای است که شامل همه دلدادگان به اسلام و نظام ولایی اعم از کسانی که جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و قانون اساسی را قبول دارند، می شود.

باطنی ادامه داد: البته ما مدعی نیستیم که همه اصولگران را دور هم جمع کرده ایم لذا قطعا در ادامه راه باید افراد و گروههای دیگری بر این جمع اضافه شوند و همراه و همگام این حرکت باشند.

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان اظهار داشت: پس از این که ساختار سازمانی تشکل بنا شد، آیین نامه اداره جلسات مجمع و ارکانی که در ساختار سازمانی پیش‌بینی شده بود، تهیه شده و مورد تایید قرار گرفت، بر همین اساس شورای هماهنگی نیز شکل گرفته و فعالیت خود را آغاز کرد.

باطنی خاطر نشان کرد: این حرکت یک حرکت مستقل در اصفهان است که البته با اقداماتی که در تهران شروع شده تعامل دارد، این حرکت پوشش استانی دارد و با رویکردهایی که پیش‌بینی‌شده قطعا فراگیر خواهد بود لذا ما امیدوار هستیم که نقش مهمی را در رخدادها و تحولات پیش رو داشته باشیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.