گرگان؛

برگزاری هفته هفدهم کورس اسب‌دوانی پاییزه گنبد کاووس

هفته هفدهم کورس اسب‌دوانی پاییزه گنبد کاووس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ این رقابت عصر پنج‌شنبه با ۶۱ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبردداخلی در هفت دور هزار متری برگزار شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن دو ساله به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که گوگ‌نژاد با اسب اصلان خالخال اول ، کمال دالیجه‌عطا با اسب دیه‌گو مقام دوم و قربان‌محمد اودک با اسب نارنیابور مقام سوم را کسب کردند.

رقابت دور دوم بین اسب‌های دوخون دو ساله با امتیاز نبرده به مسافت یکهزار متر برگزار شد که که جواد آچاک با اسب لایک ،کمال دالیجه‌عطا با اسب پدرو و نادر صالح‌پور با اسب فوران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
 
در دور سوم اسب‌های دوخون دو ساله و دو تا ۱۲ امتیازی در دور یکهزار متر با یکدیگر رقابت کردند که عیدمحمد غراوی با اسب دازلار موفق به مقام اول و کمال دالیجه‌عطا با اسب الونیکس مقام دوم و جواد آچاک با  اسب ساوالون مقام سوم را به دست آوردند.
 
اسب‌های تروبردداخلی سه و چهار ساله و ۳۶ تا ۴۴ امتیازی در دور چهارم به مسافت هزار متر رقابت کردند که بنیامین جرجانی با گلدلیدی زودتر از بقیه از خط پایان گذشت و نادر صالح‌پور با اسب ایمپرشیال و یاسر جرجانی با اسب ریوکینگ به ترتیب دوم و سوم شدند.
 
در دور پنجم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله در مسافت هزار متری با یکدیگر رقابت کردند که قربان‌محمد اودک با اسب میس باتور نفر اول و کمال دالیجه عطا با اسب ویش‌ناز و امان‌محمد قلرعطا با اسب جهان نما به ترتیب دوم و سوم این دور شدند.
رقابت دور ششم بین اسب‌های تروبردداخلی سه و چهار ساله و هشت تا ۱۶ برگزار شد که امین محمدی با اسب توماتو مقام اول را کسب کرد و جواد آچاک با اسب هچ سنت و نادر صالح‌پور با اسب پیشگام به ترتیب عنوان های دوم و سوم را به دست آوردند.
 
در دور هفتم و پایانی اسب‌های ترکمن سه تا هفت ساله و ۲۴ تا ۴۰ امتیازی به مسافت هزار متر به رقابت پرداختند که قربان‌محمد اودک با اسب یادگار قره‌تپه نفر اول ،کمال دالیجه‌عطا با اسب ایران طلا و طاهر گوگ‌نژاد با اسب آهوصحرا به ترتیب نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در پایان ۴۸۴ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هفت‌گانه اهدا شد.

هفته هجدهم این رقابت‌ها، عصر جمعه در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.