بدون اجازه من آثارم در سایت‌های غیرمجاز منتشر شد

سایت‌های غیرمجازی مثل سایت «رادیو جوان» نباید قطعات مرا چه به صورت صوتی و چه تصویری منتشر کنند.

مهدی یغمایی خواننده پاپ در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص توقف آلبوم «چمدون تو» در زمانی که بسیاری از آلبوم‌های زمستانی مجوز گرفته‌اند، گفت: آلبوم «چمدون تو» قرار بود، پیش از ایام محرم و صفر روانه بازار شود که برخی حواشی به وجود آمده باعث توقف آلبوم من شد که تمامی موارد لازم برای رفع این ممنوعیت را انجام دادم.

وی ادامه داد: موضوع سایت رادیو جوان مسئله‌ای بود که سعی در رفع آن داشتم و تمامی مواردی که برای برداشت محرومیت بود را انجام داده؛ اما در کمال تعجب در لیست ارائه شده آلبوم‌های مجوز گرفته، نامی از من وآلبوم وجود نداشت. با پیگیری‌هایی که انجام داده‌ام، وعده‌هایی مبنی بر تسریع صدور مجوز نهایی را داده‌اند. سایت‌های غیرمجازی مثل سایت «رادیو جوان» نباید قطعات مرا چه به صورت صوتی و چه تصویری منتشر کنند.

وی همچنین در رابطه با سری جدید «شب‌کوک» و سطح کیفیت آن اظهار کرد: در دور جدید 108 نفر برگزیده می‌شوند و جوایزی که هر جوان علاقه‌مندی آرزویش را دارد دریافت می‌کند. به نظرم کمک به آن‌ها در تهیه اولین آلبومشان می‌تواند بهترین جایزه آن‌‌ها باشد که از مدیران بابت این امر سپاسگزارم.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان قرار است قطعاتی را که ما به آن‌ها ارائه می‌دهیم و آثار خوانندگانی مثل فرزاد فرزین، محمد علیزاده، محسن چاووشی، فریدون و من و ... هست را اجرا کنند. البته قضاوت در این مرحله بسیار دشوار است؛ زیرا گاهی برخی گروه‌ها و افراد از نظر امتیاز برابر هستند و ما باید تنها یک نفر را برگزینیم.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام شما واقعا عالی هستید عالی
آخرین اخبار