رسانه صهيونيست: اسرائيل در انحصار زنان روسپي

اسرائيل هيوم نوشت بر اساس گزارش ها ميزان فقر در اسرائيل به مرز وحشتناکي رسيده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پايگاه خبري «الخبر پرس» لبنان نوشت: رسانه هاي اسرائيل با اشاره به وضع بد اقتصاد داخلي در سال 2015 و افزايش قيمت املاک ومستغلات و آمار فقر تاکيد کردند: اسرائيل فقط جاي ثروتمندان و زنان روسپي است.

بر پايه اين گزارش، روزنامه اسرائيل هيوم با بيان اينکه وضع زنان روسپي در اسرائيل بهتر از همه است، تاکيد کرد: ساکنان آپارتمان هاي لوکس در تل آويو، زنان روسپي هستند. اين روزنامه در بيان علت اين مسئله، به تحقيقات خود درباره اقدام مردان اسرائيلي به جذب دختران از روسيه و اوکراين براي سوء استفاده از آنها در امور غير اخلاقي و فاحشه گري، اشاره کرد و نوشت: اين زنان روسپي، پول هاي هنگفتي به دست مي آورند و در برج هاي مسکوني در تل‌آويو و رمات جان ساکن هستند.
اين روزنامه نوشت: سيستم اقتصادي اسرائيل فقط به نفع ثروتمندان عمل مي کند و صاحبان شرکت هاي گاز که در دفتر نخست وزير اسرائيل نتانياهو شاغل هستند، از درآمد بالايي برخوردارند اما ديگر شهروندان در اسرائيل  درآمد مناسبي ندارند و احساس نااميدي مي کنند.

بر اساس گزارش هايي که اخيرا منتشر شده، ميزان فقر در اسرائيل در سال 2015 بيش از پيش افزايش يافته و به سطح وحشتناکي رسيده است. 

روزنامه اسرائيل هيوم، حکومت سرمايه داري اسرائيل را مسئول وخامت اوضاع اقتصادي دانست و هشدار داد: اگر تغيير ريشه اي در سياست هاي اقتصادي اسرائيل روي ندهد، اسرائيل فقط در انحصار ثروتمندان و زنان روسپي باقي خواهد ماند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.