قزوين ؛

۴۴ درصد از زندانیان استان قزوین در ارتباط با مواد مخدر است

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: ۴۴ درصد از زندانیان استان قزوین در ارتباط با مواد مخدر است که باید در این زمینه تلاش شود تا این آمار کاهش یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛جمال انصاري افزود : برای بهبود شرایط حوزه مواد مخدر نیازمند حمایت سازمانی هستیم این در حالی است که دادگستری استان قزوین نیز اقدام به رویکرد خود درمانی معتادان با دستورات 3 ماهه و 6 ماهه کرده است که این فعالیت، تاثیر به‌ سزایی در کاهش آمار معتادان دارد.

انصاری عنوان کرد: برای کاهش آسیب‌های موادمخدر در جامعه باید ظرفیت‌های جدیدی به‌کار گرفته شود که این ظرفیت‌ها نیازمند حمایت‌های اصلاحی در زمینه اعتیاد از جانب سازمان‌های دولتی، خانواده‌ها و انجمن‌های حمایتی است.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین افزود: برای سلامت روانی و اجتماعی جامعه سعی در تقویت و استحکام مدیریت و کارآمد کردن آن داریم چرا که با وجود مدیریت توانمند، جرایم و آسیب‌های حوزه مواد مخدر کنترل می‌شود و این کنترل سبب کاهش جرایم حوزه مواد مخدر به ویژه  مواد مخدر صنعتی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: ظرفیت بسیار اندکی در اصلاح و درمان در حوزه مواد مخدر وجود دارد که رفع موانع در این زمینه  باید توسط دولت صورت گیرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهاي پيام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.