شیراز؛

مردم با عزم و اراده در برابر تحریم ها وارد صحنه شوند

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: مردم باید در مقابل تحریم ها با عزم و اراده وارد صحنه شوند و دشمن را حیرت زده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله اسدالله ایمانی در زمان جنگ تحمیلی، مردم با جان و دل از اسلام و کشور دفاع کردند و منتظر نشدند که صدام چه کار می کند.

وی ادامه داد: امریکا پس از برجام در قالب مصوبات مجلس با بلوکه کردن سرمایه های بانک مرکزی ایران چهره کریه و زشت خود را نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان کرد: این بدبختی که دامن دنیای اسلام را گرفته ، همه جا جنگ و خونریزی شاهد هستیم دقیقا با برنامه ریزی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا در کل جهان و دنیای اسلام است آن هم به خاطر اسلام گرایی مسلمانان. این شرایطی که امروز شاهدیم بعد از خیزش و بیداری اسلامی بود یعنی بعد از اینکه مسلمانان به فکر خود افتادند و مقابل عمال مفسد حاکم بر کشورشان قیام کردند آمریکا طرح جنگ نیابتی را در کشور های اسلامی بر اساس اختلاف شیعه و سنی و امثال اینها پی ریزی کرد.

آیت الله اسدالله ایمانی افزود: امریکا با دو چیز دشمن است یکی با اسلام چه شیعه باشد چه سنی و با گرایش مسلمانان به اسلام و برای مبارزه با این اسلام گرایی هر کاری که از او ساخته باشد انجام می دهد و دریغ ندارد.

وی اظهار کرد: روشنفکران دنیای اسلام باید به داد اسلام برسند و مسلمانان را از توطئه های عظیم استکبار با خبر کنند و هشدار دهند که استکبار برنامه هایی دارد و آنچه تا امروز دیده ایم آغاز جنگ صلیبی است و ادامه دارد اگر مسلمانان با وحدت کلمه، هوشیاری و بصیرت، مقاومت و بیداری مقابل انها نایستند.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی تنها نظامی است که در جهان متکی بر آراء مردم و ارزشهای دینی و الهی است افزود: امسال در داوطلبان شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بر اساس آماری که مجموعه های مختلف ارائه کرده اند 65 درصد رشد در داوطلبان مجلس شورا و 62 درصد رشد در داوطلبان مجلس خبرگان رهبری داشتیم. 

آیت الله اسدالله ایمانی بیان کرد: در همه کشورها راهکارهایی برای تعیین صلاحیت انسانها دارند. در کشور جمهوری اسلامی هم قانون راهکار را تعیین کرده و آن احراز صلاحیت داوطلبان توسط وزارت کشور و هیئت اجرایی و شورای نگهبان است. افرادی که صلاحیت لازم را دارند به مردم معرفی کنند و مردم در میان این افراد عناصر اصلح را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: داوطلبان در مقابل قانون و راهکار های قانونی باید تمکین لازم را داشته باشند. یعنی نظرات هیئت اجرایی و شورای نگهبان را بپذیرند و اگر اعتراضی دارند از مسیر صحیح اعتراض خود را دنبال کنند و بعد از بررسی های لازم همه در مقابل قانون همه تمکین لازم را داشته باشند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: مردم ، عزم ، تحریم ها ، صحنه ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.