نیلی: عجله ای برای اتمام پروژه کوشک مصری نداریم

معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: پروژه کوشک مصری از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل برای اتمام آن عجله ای نداریم.

آماده////////// نیلی: عجله ای برای اتمام پروژه کوشک مصری نداریمحمیدرضا نیلی معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اجرای پروژه کوشک مصری، اظهار داشت: کوشک مصری یکی از جمله پروژه های شاخص ویژه سازمان زیباسازی  شهرداری تهران و منطقه 12 است.

وی افزود: پروژه کوشک مصری به دلیل موقعیت استقراری، ماهیت ویژه ای در بین بافت های تاریخی تهران دارد و جزو نفیس ترین فضاهای جمعی بافت مرکزی و تاریخی شهر تهران محسوب می شود.

معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران، ادامه داد: این سازمان تصمیم دارد با ساماندهی کوشک مصری تغییر و تحولاتی در بافت این بنا ایجاد کند تا با این امر کوشک مصری به یکی از نقاط محرک توسعه و جاذب جمعیتی از فرهنگیان، اندیشمندان، هنرمندان و افراد شاخص جامعه تبدیل شود.

نیلی اضافه کرد: شهروندان از گروه های مختلف می توانند بعد از اتمام این پروژه به همراه خانواده های خود به این مکان آمده و از فضای آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بعد از اتمام پروژه کوشک مصری گردشگران زیادی از خارج از کشور و سراسر ایران به تهران خواهند آمد، یادآور شد: در تلاش هستیم تا این فضای ارزشمند را به درستی ساماندهی کنیم تا همه از شخصیت این فضا استفاده کنند.

معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران، اضافه کرد: مجموعه بناهای پیرامون کوشک مصری به دلیل شخصیت معماری، کارکتر ویژه ای دارند مانند سردر ورودی باغ ملی که جز محدوده سردرهای باقی مانده تاریخی است که ما کار مرمت آن را آغاز کرده ایم.

نیلی با بیان اینکه تغییر و تحولات زیادی در دوره های مختلف زمانی در این فضا روی داده است، تصریح کرد: پروژه کوشک برای جذب گردشگر و مختص به افراد قانونی و خاص است به همین دلیل برای تمام کردن این پروژه مانند دیگر پروژه ها عجله نمی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای سنگ فرش کردن این خیابان حتی روی بند کشی های آن هم دقت کرده ایم، گفت: برای فضای سبز و توسعه کوشک مصری برنامه ریزی های زیادی انجام داده ایم.

معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران، افزود: کارهای نهایی در حال انجام است و پروژه آب نما و مبلمان ویژه مخصوص این فضا نیز طراحی شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار