قزوین؛

رسانه‌های انقلابی مصادیق نفوذ را برای جامعه تبیین کنند

رئیس بسیج رسانه استان قزوین گفت: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در رابطه با نفوذ، رسانه‌های انقلابی مصادیق نفوذ را برای جامعه تبیین کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛محمد سرباز اظهار داشت: از اهداف و برنامه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ضربه زدن به نخبه‌های دانشگاهی است یکی از مصادیق آن سیاست‌زده کردن دانشجویان و اساتید است که سبب کاهش رشد علمی دانشجویان و نخبگان دانشگاهی می‌شود.

وی افزود: در سال‌های اخیر سرعت رشد علمی کشور نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است، این درحالی است که رشد علمی دانشگاه‌های کشور ایران چندین برابر رشد علم در دنیا است.

سرباز عنوان کرد: یکی از اهداف دشمنان کم کردن سرعت رشد فرهنگی و فناوری در کشور است که سرعت رشد انقلاب اسلامی را در زمینه فرهنگ‌سازی و فناوری کاهش دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه افزود: به دنبال پروژه نفوذ، دشمنان نظام جمهوری اسلامی سعی در شناخت نخبگان دانشگاهی دارند و در صدد ایجاد فضایی مناسب  برای  تحت تاثیر قرار دادن دانشجویان و نخبگان دانشجویی در زمینه حاکمیت و حکومت نظام‌های استکباری هستند.

سرباز بیان کرد: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در رابطه با نفوذ، رسانه‌های انقلابی مصادیق نفوذ را برای جامعه تبیین کنند.

وی عنوان کرد: سازمان بسیج و اصحاب رسانه به عنوان یک پروژه ناتمام  اقدام به فرهنگ‌سازی برای دانشجویان و نخبگان دانشگاهی با رسانه‌های مختلف کرده‌اند و از طریق اصحاب رسانه‌ها، خدمات گسترده نظام جمهوری اسلامی ارائه شده است.

سرباز افزود: انقلاب و جمهوری اسلامی ایران الگوی مسلم برای مسلمانان جهان است و انقلاب‌های دیگر برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است و این در حالی است دانشجویان و نخبگان دانشگاهی حامی و قدرت بزرگی برای نظام انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.