قزوین؛

اعزام دانش‌آموزان قزوینی به اردوهای راهیان نور

جانشین راهبردی سپاه استان قزوین گفت: در سه ماه گذشته بیش از ۴ هزار دانش آموز قزوینی به اردوی راهیان نور اعزام شدند، این در حالی است که تا پایان سال ۶ هزار دانش‌آموز دیگر نیز به این اردوها اعزام ‌می‌شوند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از قزوین؛عباس برزگر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از اول مهرماه با همکاری اداره آموزش و پرورش آغاز شد.

وی افزود: بیش از 4 هزار و 128 نفر از دانش‌آموزان از اول مهرماه تا شروع امتحانات به مناطق جنوب اعزام شدند و اعزام مجدد دانش‌آموزان به مناطق جنگی جنوب بعد از امتحانات دانش‌آموزان آغاز می‌شود.

برزگر عنوان کرد: اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی هر 4 روز یک بار در قالب 9 اتوبوس با هماهنگی اداره آموزش و پرورش استان قزوین انجام می‌شود که در هر اعزام 350 نفر از دانش‌آموزان اعزام می‌شوند.

وی افزود: با تفکیک وظایف سپاه و آموزش‌ و پرورش استان قزوین اعزام دانش‌آموزان با امنیت و سلامت کامل همراه با امکانات کافی صورت می‌گیرد.

جانشین راهبردی سپاه استان قزوین بیان کرد: اردوهای راهیان نور با هدف آشنا کردن دانش‌آموزان با ایثار و فداکاری شهیدان  8 سال دفاع مقدس و موقعیت جغرافیایی مناطق جنگی برگزار می‌شود.

برزگر ابراهیمی خاطرنشان کرد: برای اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنوب محدودیت زمانی وجود ندارد و تمامی امکانات در زمینه‌های موقعیت مکان، وسایل نقلیه و پذیرایی و نیز  وجود روحانی و راویان مطرح وجود دارد.

انتهای پیام/پ


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.