قنبرپور: تیم ملی امید به راحتی از نام نوراللهی گذشت

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه نوراللهی بازیکن با اخلاق و توانمند به تیم ملی امید دعوت نشد.

قنبرپور: تیم ملی امید به راحتی از نام نوراللهی گذشتمصطفی قنبرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: کادر فنی تیم ملی امید نباید به راحتی از نام نوراللهی عبور می‌کرد چرا که وی با توانایی‌اش می‌توانست به تیم ملی کمک کند.

قنبرپور در مورد اینکه برانکو قبل از سفر به کرواسی لیستی داده یا نه، تصریح کرد: من تا جایی که اطلاع دارم برانکو قبل از سفر لیست بازیکنان مدنظرش را به  طاهری نداد، اما وی با مدیریت تیم در تماس است و شاید از کرواسی بازیکنان مدنظرش را اعلام کند.

وی در ادامه عنوان کرد: بازیکنان طبق برنامه برانکو  باید در زمان تعطیلات هم تمرینات اختصاصی انجام دهند براین اساس بازیکنان باید در طول تعطیلات آرام بدوند و با وزنه کار کنند تا بدنشان برای اردوی امارات انعطاف‌‌پذیر بماند.

وی در مورد جدایی پانادیچ از پرسپولیس گفت: با توجه به بیماری پدر پانادیچ بعید است که این مربی بتواند به ایران بازگردد بر این اساس این احتمال وجود دارد که برانکو فرد دیگری را جایگزین پانادیچ کند.

وی در مورد وضعیت شرکت در جام شهدا بیان کرد: بعید است که در جام شهدا شرکت کنیم جام شهدا یک مسابقه ارزشی است اما ما به علت حضور در اردوی دبی نمی‌توانیم در این مسابقات شرکت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم روند رو به رشدشان را بعد از تعطیلات نیم فصل هم ادامه داشته باشد تا بتوانیم صدرنشین لیگ برتر شویم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار