شاهقلی: یکی از منظم ترین تمرینات تیم ملی را داریم

ملی پوش تنیس کشورمان گفت: تمرینات منظمی را برای حضور در دیویس کاپ خواهیم داشت.

انوشا شاهقلی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تمریناتش در اردوی تیم ملی تنیس گفت: تمرینات را به طور جدی پیگیری می کنیم تا تیر ماه آینده که مسابقات دیویس کاپ را در پیش رو داریم به آمادگی مطلوبی خواهیم رسید.
 
وی ادامه داد: یکی از منظم ترین تمرینات تیم ملی را در این چند ساله انجام می دهیم و کادر فنی تیم ملی مصمم است تا با این تمرینات آمادگی ملی پوشان را به بالاترین حد خود برساند.
 
شاهقلی درباره تمرینات ویژه برای بالا بردن آمادگی جسمانی خود، بیان کرد: تنیسورها هر روز دو ساعت را به تمرینات آماده سازی می پردازند که این می تواند شرایط بدنی ما را به حد مطلوبی برساند و من نیز این تمرینات را برای رسیدن به فرم ایده آل جدی تر پیگیری میکنم.
 
وی در خصوص حساب ویژه سرمربی تیم ملی روی بازی دبل وی ابراز کرد:همه بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین نفرات را راهی دیویس کاپ کنندو ترکیب نهایی با نظر سرمربی خواهد بود.
 
ملی پوش کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: امیروالا معدنچی و شاهین خالدان تنیسورهای منظمی هستند و تمرینات خود را دائما پیگیری می کنند و فکر می کنم هر کدام از اینها در تیم دوبل باشد می توانیم حریفان را شکست دهیم.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.