کرمان؛

جنایات آل سعود از یاد نمی رود

نماینده ولی فقیه در استان کرمان، جنایت آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر رهبر شیعیان مظلوم عربستان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،آیت الله سید یحیی جعفری در بیانیه ای که ساعتی پیش منتشر شد آورده است حاکمیت استبدادی عربستان که پایه های خود را بر شیوه منسوخ موروثی گری قرار داده است به هیچ یک از اصول دین، قانون، انسانیت، حقوق بشر، مردمسالاری و حتی اصول حاکم بر روابط بین الملل پایبند نیست و به سادگی هزاران هزار بیگناه را در کشورهای مختلف به خصوص یمن ، بحرین و سوریه به خاک و خون کشیده است.

امام جمعه کرمان افزوده است رژیم آل سعود که به اتکای پول نفت و حمایت دولتهای غربی به خصوص آمریکای جنایتکار ، دست به هرجنایتی می زند نه تنها اتباع خود را به آسانی می کشد بلکه به میهمانان حرم امن الهی هم رحم نمیکند و جنایت امسال این رژیم در منا ، هیچگاه از یاد تاریخ نخواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در پایان بیانیه خود، ضمن محکوم کردن جنایت جدید آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر تاکیدکرده است جهان اسلام باید هوشیارانه مراقب رفتارهای تفرقه انگیز و تنش آفرین آل سعود باشد و اجازه ندهد این رژیم جاهل مسلک منافع جهان اسلام و آرامش مسلمانان جهان را بیش از این به خطر بیندازد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.