قزوين ؛

۱۰ هزار میلیارد تومان به صنعت و کشاورزی اختصاص داده شده است

نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: با اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه ها به بخش تولید صنعتی و کشاورزی زمینه بهبود فضای کسب وکار فراهم می شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛روح الله عباسپورافزود: امسال هم ۲۰ درصد ورودی اعتبارات صندوق توسعه ملی را تصویب کردیم تا در اختیار دولت قرار داده شود تا در بخش کشاورزی هزینه شود.

  نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی اضافه كرد : دشمنان با استفاده از سیستم های سخت افزاری خود در داخل و خارج کشور توطئه آسیب رساندن به نظام را در دستور کار خود قرار دادند تا با ضربه زدن به اقتصاد کشور ما را دچار بحران کنند.

وی اضافه کرد: راه انداختن جنگ داخلی با ایجاد فتنه ۸۸ از مهمترین نقشه های دشمنان بود و فکر می کردند با این ترفند خواهند توانست به ارکان نظام آسیب زده و میان مردم و مسئولان و ولایت فاصله ایجاد کنند تا با تفرقه به اهداف شوم خود دست یابند اما به لطف درایت و تدبیر رهبری و بصیرت مردم با حضور بموقع ملت این دسیسه نیز حنثی شد.

عباسپور گفت: آخرین ترقند دشمنان تحریم هوشمندانه آنها بود اما رهبری با طرح اقتصاد مقاومتی این توطئه را نیز خنثی کردند و امروز بدخواهان نظام درمانده و نا امید شده اند و باید مراقب باشیم تا توطئه ای دیگر را پیاده نکنند.

باید از ظرفیت‌های داخل کشور برای تحقق اقتصاد مقاوتی استفاده کنیم تا در برابر کشور در مقابل هجمه‌های دشمن استفاده کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری شاخصه‌هایی را برای مقابله با تهدیدات و هجمه‌های دشمن در محور اقتصادی عنوان کردند که می‌توان با جایگزین کردن دیگر قابلیت های تولیدی کشور به جای نفت از محل درآمدهای غیرنفتی و اصلاح الگوی مصرف و استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان به اهداف اقتصادی خود دست یابیم و یکی از مولفه های مهم در رسیدن به اقتصاد مقاومتی و شکوفایی در این بخش اتکا به تولیدات داخلی است.

عباسپور بر درون‌ زایی اقتصاد در داخل کشور و برون‌نگری آن تاکید کرد و افزود: حمایت و تقویت تولید داخلی و صادرات محصولات کشاورزی و صنعتی شاخص می تواند به شکوفایی اقتصاد کمک کند که در این حوزه مجلس نیز نگاه حمایتی دارد.

انتهاي پيام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.