قزوين؛

ناوگان حمل و نقل عمومی قزوین بازسازی شد

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به واسطه طرح بازسازی و نوسازی ناوگان حمل‌ و نقل عمومی برنامه‌ریزی‌های مناسبی در شهرداری قزوین صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛ وهاب میزانی  اظهار داشت: به واسطه طرح بازسازی و نوسازی ناوگان حمل‌ و نقل عمومی برنامه‌ریزی‌های مناسبی در شهرداری قزوین صورت گرفته است.

وی افزود: از چهار سال گذشته تاکنون تمام اتوبوس‌های شهری قزوین به صورت اولویت‌بندی و تفکیک شده مورد بازسازی قرار گرفتند، پس از گذشته چهار سال از این برنامه امروزه تمام اتوبوس‌های شهری قزوین بازسازی شده است.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به این نکته که اعتبار بازسازی هر اتوبوس حدود  600 میلیون ریال بوده است، گفت: در حال حاضر شرایط اقتصادی موجود در جامعه سبب شده تا خرید اتوبوس‌های جدید امکان‌پذیر نباشد به همین منظور بازسازی و نوسازی وسایط نقلیه عمومی در دستور کار قرار گرفت.

میزانی از جمله برنامه‌های شهرداری قزوین به تجهیز ناوگان حمل‌ و نقل عمومی اشاره کرد و تصریح کرد: از چشم‌اندازهای آینده شهرداری قزوین می‌توان به خرید اتوبوس‌های شهری و جایگزین‌کردن آن با اتوبوس‌های فرسوده اشاره کرد.

وی با بیان این موضوع که برنامه‌های فرهنگی مناسبی برای رانندگان وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: برخورد مناسب رانندگان با ارباب رجوع و مسافرانی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنند سبب تشویق شهروندان برای استفاده از ناوگان حمل‌ و نقل عمومی می‌شود.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین افزود: بنابر این شهرداری قزوین کارگاه‌های آموزشی متنوعی با محوریت نحوه برخورد با مسافران برای رانندگان وسایل نقلیه عمومی تدارک دیده است.

انتهاي پيام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.