اصفهان؛

رژیم آل سعود در آتش فتنه خود گرفتار خواهد شد

آیت الله مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان در پی شهادت شیخ باقر النّمر توسط رژیم سفّاک آل سعود پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله مظاهری از مراجع تقلید و رییس حوزه علمیه اصفهان درپیامی ضمن اعتراض به اعدام شیخ نمر باقر النمر گفت : خون های به ناحق ریخته و سایر خیانت های آل سعود به قرآن و عترت و اسلام و مسلمین، این رژیم نابخرد را بزودی در آتش فتنه ای که به پا کرده، گرفتار می کند.

در این پیام آمده است:خبر اسفناک شهادت روحانی مجاهد و عالم مدافع حریم رسول خدا و اهل بیت عصمت و طهارت «صلوات الله علیهم اجمعین» شهید شیخ باقر النّمر«رحمت الله علیه» و بعضی از شیعیان انقلابی و آزادهٔ حجاز توسط رژیم سفّاک آل سعود موجب تأثّر فراوان شد.

این جنایت بزرگ در شرایطی انجام می شود که از طرفی هنوز داغ جانسوز فاجعهٔ سرزمین مقدس منا در قلب عالم اسلام تازه است و از سوی دیگر دست ناپاک این رژیم وهابی و تکفیری به خون ده ها هزار مسلمان بی گناه در یمن و نیز در سوریه و عراق آلوده است. و به راستی کارنامهٔ سیاه این حکومت خودکامه در جهان اسلام مایهٔ ننگ و نفرت روزافزون شده است.

رئیس حوزه علمیه اصفهان تاکید کرده است: بی شک این خون های به ناحق ریخته و سایر خیانت های آنان به قرآن و عترت و اسلام و مسلمین، پایه های این رژیم نابخرد را به زودی خواهد شکست و آنان در آتش فتنه های بزرگی که در جهان اسلام به پا کرده اند، گرفتار خواهند آمد.



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.