کفاشیان: از این پس لیگ فوتسال توسط اهالی فوتسال اداره خواهد شد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:این ساختمان مستقل خریداری شده است تا از امسال فوتسال به طور مستقل عمل کرده و استقلال خودش را داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی کفاشیان در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید لیگ فوتسال در جمع خبرنگاران گفت: از این پس لیگ فوتسال توسط اهالی فوتسال اداره خواهد شد. اعتقاد من این است که باید روی مسائل فرهنگی کار شود و با خاطیان برخورد جدی صورت بگیرد تا شاهد کمترین حواشی باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره هزینه‌های ساختمان سازمان لیگ فوتسال گفت: مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای خریداری این ساختمان هزینه شده و ما هم کمک کردیم که این کار صورت بگیرد تا فوتسال، مستقل شود و در آنها انگیزه ایجاد کند.

کفاشیان در خصوص غیبت محمد خاکپور در مراسم بدرقه تیم امید عنوان کرد: مشکلات حل شده بود و من نمی‌دانستم دلیل ناراحتی خاکپور چه بود. در جلسه‌ای که چندی قبل با وزیر ورزش و جوانان برگزار شد گودرزی حمایت کامل خود را از تیم امید اعلام کرد و دستور داد برای رفع موانع اقدامات لازم انجام شود. در خصوص قرارداد خاکپور نیز باید بگویم که قرارداد موجود در فدراسیون مشخص است که همه آن را امضا می‌کنند. خاکپور به برخی از بندهای قراردادش اعتراض داشت که به نظرم نباید در شرایط فعلی دنبال قرارداد باشیم اگر چه خاکپور می‌خواهد با خیال راحت و بدون استرس در مسابقات انتخابی المپیک حضور داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال درپایان درباره اسپانسر پیراهن تیم ملی گفت: ما با شرکت آل‌اشپورت به تفاهم رسیدیم از بین برندهای مختلفی که پیشنهاد شد با این برند به توافق رسیدیم که تا جام جهانی با یکدیگر کار کنیم. محصولات این شرکت بدون شک کیفیت بالایی خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار