تفاهم‌نامه همکاری علمی‌پژوهشی میان پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران و مرکز مطالعات عالی لیون فرانسه منعقد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تفاهم‌نامه همکاری علمی‌پژوهشی میان پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران و مرکز مطالعات عالی لیون فرانسه در پنج بند به امضای طرفین رسید.

سعید آبادی رئیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران در این جلسه بر ایجاد و گسترش روابط علمی بین‌المللی با دانشگاه‌های مهم جهان به‌عنوان یکی از محورهای اصلی فعالیت‌های این پردیس تاکید کرد.

وی آمادگی این پردیس را برای هرگونه فعالیت علمی‌پژوهشی بین‌المللی با مرکز مطالعات عالی لیون فرانسه و موسسات مرتبط با آن در زمینه‌های تبادل دانشجو و استاد، دوره‌های کوتاه‌مدت و بلند‌مدت، برگزاری دوره‌های زبان فارسی، مطالعات ایران، مطالعات اسلام، سیاست خارجی ایران و تاریخ و فرهنگ ایران اعلام کرد.

میشلو رئیس مرکز مطالعات عالی لیون فرانسه نیز در این دیدار به برقراری ارتباطات علمی‌پژوهشی با پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران ابراز علاقه‌مندی کرد.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان فرانسوی در پروسه تحصیلات تکمیلی به گذراندن دوره‌هایی در خارج از کشور نیاز دارند، پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران را بستر مناسبی برای جذب این دانشجویان در سال سوم تحصیلی دانست.

رئیس مرکز مطالعات عالی لیون فرانسه آمادگی این مرکز مطالعاتی را برای پذیرش دانشجویان ایرانی در رشته‌های مختلف اعلام کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار