یاسوج ؛

برگزاری نمایشگاه ملی کتاب در دهه فجر امسال

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه ملی کتاب استان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج؛ رضا دهبانی‌پور در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی از برگزاری نمایشگاه ملی کتاب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پانزدهمین نمایشگاه ملی کتاب استان در مصلای امام خمینی(ره) شهر یاسوج آغاز به کار می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این دوره از نمایشگاه 12 بهمن ماه جاری به مدت یک هفته در یاسوج برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در چند سال اخیر برگزاری نمایشگاه کتاب با استقبال خوبی از سوی ناشران و مردم همراه بود و تلاش ما هم برپایی مطلوب نمایشگاه کتاب در دهه فجر امسال است.

این مسوول اضافه کرد: تلاش می‌شود در پانزدهمین نمایشگاه کتاب ملی کهگیلویه و بویراحمد از ناشران خوب و معتبر کشور دعوت شود تا این دوره از نمایشگاه مانند سال‌های گذشته در سطح خوب و با حضور چشم‌گیر مردم برگزار شود.

دهبانی‌پور خواستار مشارکت و همکاری دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری مطلوب این نمایشگاه ملی شد و افزود: نمایشگاه کتاب رویداد فرهنگی مهمی است که برای برگزاری باشکوه و مطلوب آن نیازمند مشارکت تمام دستگاه‌های فرهنگی و مسئولان ارشد استانی هستیم.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب
برچسب ها: نمایشگاه ، دهه فجر ، ناشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.