علی رام نورایی دست به اسلحه شد+ فیلم

آنونس فیلم «جشن تولد» اولین فیلم بلند سینمایی عباس لاجوردی را اینجا ببینید.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ساخت فیلم سینمایی «جشن تولد» به کارگردانی عباس لاجوردی، مستندساز ایرانی و با بودجه شخصی اقبال نصرت نوری و عباس فاتح، به بیان مسائل مذهبی و انسانی مردم سوریه می‌پردازد.
 
این فیلم داستان خانواده سوری را روایت می‌کند که شب جشن تولد فرزندشان به نام «رقیه» است این شب و جشن آنها مصادف می‌شود با حمله تکفیری‌ها به دمشق و حرم حضرت زینب(س) که باعث می‌شود این خانواده شیعه به همراه همسایه اهل سنتشان از خانه به سمت محل امنی فرار کنند و مقصدشان حرم امن حضرت زینب(س) است، در این مسیر با دو ایرانی که برای زیارت به اتفاق خانواده آمده‌اند آشنا می‌شوند، زمانی در جنگ ایران و عراق در خرمشهر از شهرشان دفاع می‌کردند در مسیر رسیدن به حرم در بین راه به یک کلیسا پناه می‌برند و در مسیر اتفاقاتی برای این گروه رخ می‌دهد.
 
مهدی فیوضی مشاور کارگردان، و احمد کاوری ایفای نقش و بازیگردانی این اثر را برعهده داشتند. همچنین فرهاد محمودی مدیر فیلمبرداری، عظیم محمدی طراح جلوه‌های ویژه، طراح گریم داریوش صالحیان، طراح صحنه و لباس علی مربی، بازیگران احمد کاوری، علی رام نورایی، خانم نادی خوری ستاره سینمای عرب و سوریه، امیه ملس، علی صطوف و بازیگران توانایی از سوریه، لاجوردی را همراهی کرده‌اند.






برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار