شهرکرد؛

پيام تسليت استاندار چهارمحال و بختياري به مناسبت شهادت شيخ نمر

استاندار چهارمحال و بختياري، با صدور پيامي، به شهادت رسيدن شيخ نمر را تسليت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد ؛ متن كامل پيام قاسم سليماني دشتكي به شرح ذيل است:

خبر دردآور و اندوهناك شهادت علامه شيخ باقر النمر، رهبر شيعيان عربستان، به دست رژيم سفاك و دژخيم آل سعود، دل و جان مسلمانان و شيعيان جهان را در غم و اندوه فرو برد.

اين عالم جليل القدر و اين مجاهد نستوه، پس از مرارت هاي فراوان و فشار و رنج اسارت و شكنجه در زندان هاي مخوف رژيم ستمگر آل سعود، جان خويش را در راه عزت و شرف اسلامي و انساني و تعالي كلمه طيبه توحيد و اقامه قسط و داد فدا كرده و صفحه زرين و افتخار آفرين ديگري را بر تاريخ مشعشع جهادي شيعه جعفري اضافه نمود.

قطرات خون مطهر شيخ نمر، نه تنها دل هاي تمامي مسلمانان جهان، بلكه همه انسان هاي آزاده دنيا را در غم و اندوه فرو برد.

جنايت اعدام اين روحاني بصير به لطف خدا، شليك نهايي و تير خلاصي بود كه رژيم خون آشام آل سعود را به تاريك خانه ابدي تاريخ خواهد فرستاد و ايشان را با اشقياء عالَم محشور خواهد نمود و سرزمين مطهر وحي از لوث وجود پليدشان پاك خواهد گرديد.

شهادت اين مجاهد، ضايعه اي بزرگ براي اسلام و بالأخص عالم تشيع است و به طور قطع و يقين، رژيم منحوس آل سعود آثار اين اقدام غلط و مذبوحانه خود را خواهد ديد و به سقوط و سرنگوني خود نزديك تر خواهد شد.

جريان خون مطهر شيخ نمر، موجي را برخواهد افراشت و طوفاني را به پا خواهد كرد كه جز با سرنگوني اين نماد حقيقي شيطان در منطقه، آرام نخواهد گرفت و ترديدي نيست اضمحلال و نابودي اين رژيم شيطاني، به محو شدن تروريسم داعشي و تكفيري منجر مي شود و عالم اسلام را از اين مصيبت فراگير نجات خواهد بخشيد.

اينجانب، شهادت اين عالم برجسته و مجاهد را به ساحت مقدس حضرت بقيه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، مراجع معظم تقليد، امت اسلامي و به ويژه خانواده، بستگان و نزديكان اين فقيد سعيد، تسليت مي گويم و از درگاه ايزد يكتا خواهانم تا اين شهيد مجاهد با انبياء و اولياء و شهداي كربلا محشور فرمايد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.