قزوین ؛

فعالیت 37 پایگاه شهری در قزوین

امداد و نجات مصدومان و سانحه‌دیدگان از سوی امدادگران و نیروهای امدادی در کاهش تلفات جانی نقش مؤثری دارد که در این راستا 37 پایگاه شهری، بین شهری و یک پایگاه فوریت پزشکی هوایی در قزوین فعالیت می‌کند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قزوین ؛مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین با به‌کارگیری 270 تن از کارکنان و 80 دستگاه آمبولانس در این حوزه فعالیت داشته که از عملکرد روزانه خوبی در اعزام نیروها با کمترین زمان ممکن در عرصه انتقال بیماران و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان سوانح در این استان را در کارنامه‌ خود دارد.

پیمان نامدار  اظهار کرد: تنها در روز گذشته از این مرکز تعداد 73 مأموریت فوریت‌های پزشکی به شهروندان دچار حادثه شده استان قزوین در حوزه بیماران قلبی و عروقی و مسمومیت خدمات پزشکی ارائه و در صورت نیاز به مراکز درمانی این استان انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه در مأموریت‌های پزشکی در حوزه تصادفات جاده‌ای 14 مأموریت در مسیرهای مواصلاتی استان قزوین طی روز گذشته صورت گرفته، عنوان کرد: در حوادث جاده‌ای بین شهری هشت و در حوزه تصادفات شهری نیز 6 مأموریت فوریت‌های پزشکی انجام شد و مصدومانی که نیاز به انتقال به مراکز درمانی در استان قزوین را داشته‌اند از سوی امدادگران این مرکز به بیمارستان‌های این استان انتقال داده شدند.

انتهای پیام/پ


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.