رقیب عراقی من بخاطر حضور داعش در عراق به مسابقات اعزام نمی شود

سیامند رحمان: امیدوارم در پارالمپیک رکوردی رویایی بزنم

اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین در سالن وزنه برداری فدراسیون جانبازان در حال برگزاری است و وزنه برداران خود را برای حضور قدرتمند در پارالمپیک آماده می کنند .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان "مرد طلایی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین جدی تر از همیشه تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی انجام می دهد و با لبخندهای همیشگی اش باعث افزایش روحیه دیگر وزنه برداران می شود، رحمان از رویاهایش می گوید رویاهایی که نهایت آنها شادی دل مردم است "

وزنه‌بردار دسته فوق سنگین تیم ملی ضمن اشاره به تلاش زیاد فدراسیون در برگزاری اردوهای تیم ملی، گفت: این اردو دهمین اردو منسجم ماست که به منظور آمادگی برای شرکت در مسابقات رنکینگ جهانی و حضور قدرتمند در پارالمپیک انجام می شود، تمام مجموعه وزنه‌برداری معلولین و جانبازان در این اردوها نهایت تلاش خود را انجام می دهند که انشاءالله ملی پوشان در نهایت آمادگی بتوانند در پارالمپیک شرکت کنند و با کسب نتایج درخشان باعث خوشحالی مردم عزیز ایران شوند.

وی در همین خصوص ادامه داد: با توجه به عناوینی که در گذشته توسط تیم کسب شده انتظار مردم بالا رفته است و این مسئله وظیفه ای ما را بسیار سنگین می کند و باید جواب شایسته ای به انتظار مردم خوب ایران بدهیم.

رحمان در خصوص برنامه های تمرینی تیم تا برگزاری پارالمپیک ، اظهار داشت: اردوهای هدفمندی توسط مربیان تیم در نظر گرفته شده و امیدواریم در پایان این اردوها به آمادگی صدرصد برسیم، مسابقات پارالمپیک در سطح بالایی برگزار می شود و تا زمان برگزاری این رقابت ها باید در تمام جهات و بخصوص در بحث برگزاری اردوها و تمرینات تیم در شرایط خوبی باشد و از نظر امکانات مشکلی نداشته باشد.

وی در ادامه افزود: وزنه‌برداری رشته بسیار سنگین و هزینه بری است و اگر حمایت انجام نشود و مشکلی مانند آسیب دیدگی های جزئی برای ملی پوشان اتفاق بیفتد، براحتی رکوردها تا سی کیلو کاهش می یابد.

رحمان در خصوص حریفان اصلی خود در پارالمپیک، گفت: یکی از اصلی ترین حریفان من وزنه‌بردار تیم ملی عراق بود که در شهر موصل زندگی می کند و متاسفانه بعد از حضور گروه تکفیری داعش در کشور عراق این وزنه‌بردار خوب امکان شرکت در مسابقات بین‌المللی را ندارد، از دیگر رقیبان اصلی می توان به وزنه‌برداران کشورهای هند، روسیه، امارات و چین اشاره کرد.

وزنه بردار دسته فوق سنگین کشورمان با اشاره به سطح بالای مسابقات پارالمپیک، ادامه داد: رقابت های پارالمپیک در سطح بسیار بالایی برگزار می شود و کسب مدال کار بسیار سختی است اما با کمک خدا و دعای خیر مردم و تلاشی که با تمام توانم انجام می دهم در پارالمپیک برای کسب مدال طلا و ثبت یک رکورد رویایی تلاش خواهم کرد.

سیامند رحمان با تشکر از یکسان سازی پاداش مدال آوران المپیک و پارالمپیک، اظهار داشت: یکسان سازی پاداش ها کار شایسته ای بود و باعث تقویت روحیه جانبازان و معلولین ورزشکار شد، امیدوارم در کنار این پاداش در مراحل آماده سازی تیم نیز حمایت ها بصورت ویژه باشد و ملی‌پوشان رشته های ورزشی معلولین و جانبازان را تنها نگذارند.

وی با اشاره به نقش کلیدی آماده سازی در موفقیت ورزشکاران، ادامه داد: ورزشکاران در مراحل آماده سازی برای شرکت در مسابقات مهمی چون پارالمپیک باید بهترین امکانات و تجهیزات را در اختیار داشته باشند و نیاز به حمایت ویژه مسئولان در این مرحله بیش از هر مرحله ی دیگری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار