شیراز؛

گشایش مركز شبانه روزی علامرودشت در فارس

مركز شبانه روزی 10 تختخوابی حضرت فاطمه (س) در علامرودشت با اختصاص اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  شیراز؛ حجت السلام "احمد باقری نیا"، امام جمعه بخش علامرودشت در آیین گشایش این مرکز با تقدیر از همدلی و همراهی مسوولان و تمام کسانی که در به ثمر نشستن این مرکز، نقش آفرینی کردند، گفت: این مرکز جلوه ای از خدمات مشارکتی مردم است و جا دارد از افراد نیکوکاری که مایه گذاشتند، تشکر کنم."موسی موسوی"، نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی نیز از تمام کسانی که در این پروژه نقش داشته اند تشکر کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم، گفت: این مرکز با خدمات بهداشتی درمانی در سطح کامل و جامع و با حضور پزشکان مختلف، آماده ارایه خدمات، است.
دکتر "سید جلیل معصومی"، تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برای رفع کمبودها و افزایش خدمات بهداشتی درمانی مردم، از هیچ تلاشی، دریغ نمی کند و دیگر نیازمندی های مردم این منطقه در عرصه بهداشت و درمان، پیشگیری می شود.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد، هم گفت: در حوزه بهداشت و درمان، شهرستان لامرد، دارای نمره و رتبه بالایی در سطح استان، است.
"ابراهیم کرامت فر"با بیان اینکه اعتبار ساخت این طرح بالغ بر شش میلیارد تومان است که نیمی از آن را نیکوکاران سلامت تامین کرده اند ادامه داد: از این مجموع مبلغ، چهار میلیارد تومان آن در حوزه عمرانی و ساخت و ساز هزینه شده و دو میلیارد هم برای خرید تجهیزات هزینه شده است.
در این برنامه، "سید موسی هاشمی زاده"، نماینده افراد نیکوکار این طرح، گزارشی از ابتدای روند اجرایی تاکنون، ارایه کرد.
این مرکز علاوه بر ارایه خدمات پزشک خانواده و واکسیناسیون، به تجهیزات پزشکی شامل دستگاه دی سی شوک، ترالی احیاء، ساکشن، نوار قلب، تخت بستری و احیاء و کمد دارویی مجهز است که با حضور پزشک و پرستار، به صورت شبانه روزی به مردم یان منطقه ارایه خدمت می شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.