یاسوج ؛

برگزاری کلاس‌های مربیگری ویژه بانوان در کهگیلویه و بویراحمد

معاون امور بانوان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کلاس‌های متعدد مربیگری ویژه بانوان تا پایان سال در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ اقدس نوربخش با اشاره به موفقیت‌هایی که بانوان کهگیلویه و بویراحمدی تاکنون در دو رشته ورزشی فوتبال و فوتسال داشته‌اند، افزود : طی یک سال گذشته تعداد زیادی از ورزشکاران هم‌استانی به اردوی تیم‌های ملی دعوت شده‌اند.

این مسئول گفت: از این تعداد دعوت شده به اردوی تیم ملی تعدادی نیز برای حضور در تیم ملی و شرکت در بازی‌های بین‌المللی دعوت شده‌اند که ورزشکاران هم استانی توانستند حتی در عرصه بین‌المللی نیز افتخارآفرینی کنند.

وی از درخشش بانوان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد در تیم‌های مختلف استانی و ملی تقدیر و اظهار داشت: بانوان استان استعدادهای زیادی در همه رشته‌های ورزشی دارند.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بانوان استان افزود: اگر بانوان ورزشکار استان به خوبی حمایت شده و مشکلات و کمبودهای آنها در حوزه تامین مربی و مکان تمرین حل شود، شاهد توسعه بیشتر ورزش استان و حضور بانوان هم‌استانی در تیم ملی خواهیم بود.

وی به حضور بانوان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در تیم‌های ملی و لیگ برتر کشور اشاره و تصریح کرد: رشته فوتبال و فوتسال در بین ورزش‌های بانوان استان به جایگاه اصلی خود رسیده و ورزشکاران توانمندی در این رشته دارد.

این مسئول با عنوان این که شبنم بهشت و مرضیه توفیقی‌نسب از بازیکنان تیم ملی و لیگ برتر فوتبال و فوتسال کشور هستند، ادامه داد: ناهید علیزاده و بیتا طاهری از دیگر ورزشکاران فوتبالیست استان هستند که هم‌اکنون در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال در تهران حضور دارند.

مسئول امور ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد به افتخار‌آفرینی بانوان ورزشکار استان در رشته‌هایی مانند جودو، اسکیت، فوتبال، اسکی، هاکی، هندبال، ووشو، کاراته و فوتسال اشاره و ادامه داد: بانوان جهت پیشرفت و کسب مقام‌های قهرمانی بیشتر برای استان نیازمند حمایت و توجه مسئولان ورزش هستند.

نوربخش یکی از اقدامات دیگر را برگزاری کلاس‌های مربیگری برای بانوان استان ذکر کرد و از برگزاری کلاس‌های آموزش مربیگری درجه D و داوری درجه سه ویژه بانوان در استان تا پایان جاری خبر داد.

وی گفت: امیدواریم با برگزاری این دوره‌ها ظرفیت‌های برتر شناسایی و با به کارگیری آنها شاهد حضور بانوان ورزشکار استان بر روی سکوهای قهرمانی بین‌المللی باشیم.


انتهای پیام /ی
برچسب ها: کلاس ، مربیگری ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.