صانعی: فوتسال باید از فوتبال جدا شود

مدیر تیم‌های ملی فوتسال گفت: بعد از ساختمان فوتسال، نوبت به جداشدن کمیته‌های آموزشی و انظباطی و کمیته‌داوران و... از فوتبال است.

صانعی مدیر فنی تیم‌های ملی فوتسال در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خرید ساختمان مجزا برای فوتسال را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم بعد از ساختمان شاهد جدا شدن کمیته‌های آموزشی، انضباطی و کمیته‌داوران و... فوتسال از فوتبال باشیم و فوتسالی‌ها به حق واقعی خود برسند.

چراکه خواسته‌ همه فوتسالی‌ها جداشدن از فوتبال است و فقط اراده مسئولان باید شامل فوتسال شود تا این امر تحقق پیدا کند و رشد فوتسال در گرو جداشدن از فوتبال است.

** استقبال سرد فوتسالی‌ها از ساختمان جدید

صانعی درباره غیبت تعداد زیادی از فوتسالی‌ها در مراسم افتتاحیه گفت: اینکه چرا فوتسالی‌ها استقبال نکردند را خبر ندارم ولی ما دائم برای همه فوتسالی‌ها دعوت‌نامه فرستاده شده بود و دلیل نیامدن آقای ترابیان و شمسی و شمسایی راباید از خودشان سؤال کنید.

وی در ادامه درباره دعوت نکردن وزارت ورزشی‌ها هم افزود: اینکه وزارت ورزشی‌ها دعوت نشده‌اند مهم نیست و نیاز به این همه سروصدا ندارد آقای افتخاری نماینده وزارت ورزشی است و برای شروع کار کافی بود به نظر من؟

** وضعیت تیم‌ملی از زبان مدیر فنی تیم‌ملی 

مدیر فنی تیم‌ملی فوتسال درباره شرایط تیم‌ملی هم خاطرنشان کرد: بعد از پایان لیگ برتر تمرینات تیم‌ملی پیگیری می‌شود و اردوهای تیم‌ملی برای مسابقات جام ملت‌ها آغاز می‌شود و قهرمانی در آسیا دور از دسترس نیست.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.