یاسوج ؛

دستگیری سه اکیپ متخلف در مناطق آزاد چرام

رئیس نمایندگی محیط زیست شهرستان چرام از دستگیری سه اکیپ متخلف در یک روز در مناطق آزاد این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید مجد الدین تقوی از کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه خبر داد و گفت: از متخلفین سه قطعه تیهو شکار شده به همراه 43 قطعه ماهی صید شده و یک عدد دفک کشف و ضبط شد

وی اظهارکرد: در سیزدهمین روز از نخستین ماه زمستان مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان طی گشت و کنترل منطقه موفق می شوند چهار نفر متخلف را به همراه چهار قبضه اسلحه ساچمه زنی و بادی، لاشه سه قطعه تیهو و 43 قطعه ماهی و یک عدد دفک دستگیر و اعمال قانون کنند.

رئیس نمایندگی محیط زیست شهرستان چرام خاطرنشان کرد: پس از اتمام وقت اداری مامورین یگان حفاظت این شهرستان جهت گشت و کنترل به سه منطقه "دشت آهو باز"، رودخانه "تغار" و "برم مرغابی" از مناطق آزاد این شهرستان اعزام می شوند.

تقوی تصریح کرد: پس از حضور یک ساعت در منطقه مامورین متوجه صدای شلیک چندین گلوله می شوند که پس از دوربین کشی متوجه حضور دو نفر متخلف در منطقه  می شوند.

وی ادامه داد: مامورین طی اقداماتی محسوس و نامحسوس موفق می شوند این دو نفر متخلف را به همراه دو قبضه اسلحه ساچمه زنی و لاشه دو قطعه تیهوی شکار شده دستگیر و اعمال قانون کنند.

رئیس نمایندگی محیط زیست شهرستان چرام با اشاره به ادامه ماموریت و دستگیری متخلفین دیگر عنوان کرد: در ادامه ماموریت در "برم مرغابی" و رودخانه "تغار" مامورین متوجه حضور دو نفر متخلف دیگر می شوند که با استفاده از یک رشته تور پرتابی اقدام به صید ماهی می کنند.

تقوی بیان کرد: مامورین از متخلفین تعداد 43 قطعه ماهی به همراه یک رشته تور پرتابی ماهی گیری،  یک عدد دفک، یک قطعه تیهو شکارشده، یک قبضه اسلحه ساچمه زنی و یک قبضه اسلحه بادی کشف و ضبط می کنند.

وی اضافه کرد: این متخلفین قبل از صید ماهی اقدام به شکار تیهو کرده بودند که برای تمامی متخلفین پرونده ای تشکیل و به همراه آلات مکشوفه به مراجع قضایی ارسال شد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


برچسب ها: دستگیری ، اکیپ ، متخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.