افزایش میزان خودکشی در میان نظامیان صهیونیست

بر اساس گزارش‌های جدید، میزان خودکشی در سرزمین‌های اشغالی به ویژه در میان نظامیان رژیم صهیونیستی افزایش زیادی یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری قدس، گزارش‌ها از افزایش میزان خودکشی در میان نظامیان رژیم صهیونیستی حکایت دارد. 

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشت: طبق آمار ارتش رژیم صهیونیستی، ۱۵ نظامی این رژیم در سال ۲۰۱۵ خودکشی کرده‌اند و با وجود تلاش مقامات صهیونیست برای حل این مشکل، این رقم نه تنها نسبت به سال ۲۰۱۴ هیچ تغییری نکرده است، بلکه نسبت به سال ۲۰۱۳ دو برابر شده است. 

با وجود اینکه ارتش رژیم صهیونیستی هنوز علت خودکشی این نظامیان را افشا نکرده و انتشار آن را به پس از تحقیقات موکول کرده است، در این گزارش خودکشی نظامیان مشکوک اعلام شده است. 

براساس گزارش سال گذشته وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، بیشترین میزان خودکشی در جامعه صهیونیستی در سالهای اخیر در میان نظامیان این رژیم به ثبت رسیده است. 

در این گزارش با تاکید بر اینکه نظامیان صهیونیست در مقایسه با سایر اقشار جامعه صهیونیستی از جمله مهاجران بیشترین میزان خودکشی را به خود اختصاص داده‌اند، آمده است میزان خودکشی نظامیان دو برابر سایر خودکشی‌ها است. 

بر اساس این گزارش، از هر ۱۰۰ هزار صهیونیستی که میان ۱۸ تا ۲۱ سال دارند، بیش از ۱۵ مورد خودکشی صورت گرفته است. 

خودکشی دومین عامل مرگ در میان صهیونیست‌های ۱۵ تا ۲۴ ساله و سومین عامل اصلی مرگ افراد ۲۵ تا ۴۴ ساله است. 

دلایل خودکشی در رژیم صهیونیستی به مسائلی همچون نبود امنیت شخصی ناشی از استمرار انتفاضه، جنگ افروزی‌های رژیم صهیونیستی، عملیات شهادت طلبانه فلسطینی‌ها و همچنین گسترش بی‌عدالتی‌های اجتماعی و افزایش مالیات‌ها باز می‌گردد. 

براساس آمارهای رسمی رژیم صهیونیستی، میزان خودکشی در میان جوانان صهیونیستی در چند سال گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار