شهنازی: مقابل ارومیه نظم همیشگی را نداشتیم

سرمربی تیم والیبال سایپا با ابراز نارضایتی از عملکرد تیمش در دیدار با ارومیه گفت: متاسفانه در این دیدار نظم و آهنگ همیشگی را نداشتیم.

ناصرشهنازی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص دیدار تیم والیبال سایپا و شهرداری ارومیه در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار کرد: در دیدار مقابل ارومیه از عملکرد تیم رضایت ندارم و اطمینان دارم خود بازیکنان هم به حد کافی از نمایش خود راضی نبودند.

وی ادامه داد: بازیکنان من در نیم فصل نخست نمایش قابل قبولی داشتند و توانسته بودند بازی‌های خوبی  ارائه دهد و همین موضوع توقعات را از تیم ما بالا برد. این توقع در خود بازیکنان هم ایجاد شده است. البته باید بگویم که به  اعتقاد من مشکل تیم من مسائل فنی نیست و دلیل  ناهماهنگی‌ها  مسائل روحی و روانی است که قطعا با کمک و حمایت مدیران باشگاه حل خواهد شد.

سرمربی تیم سایپا افزود: بازیکنان من خیلی سخت تمرین می‌کنند و تلاش مضاعفی دارند. قطعا مستحق کسب نتایج بهتری هستند. در دو بازی قبلی ما در اواسط بازی تمرکزمان را از دست می‌دهیم و این موضوع نظم تیمی ما را برهم می‌زند و باعث می‌شود جنگندگی لازم را نداشته باشیم.  

شهنازی با اشاره به این که در گنبد و ارومیه بازی کردن سخت است،‌ گفت: هواداران ارومیه حمایت بی‌نظیری از تیم خود دارند و جو سالن غدیر کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. از طرفی بازیکنان بزرگی و مهره‌های کلیدی در تیم شهرداری ارومیه حضور دارند که بار فنی این تیم را بالا برده‌اند.

وی همچنین از هواداران تیم شهرداری ارومیه تشکر کرد و گفت: ارومیه‌ای‌ها واقعا من را با تشویق‌های متعدد خود شرمنده کردند. خوشحالم که ارومیه چنین هوادارانی دارد. برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم سایپا در پایان به دیدار هفته بعدی تیمش اشاره کرد و گفت: کار بسیار سختی مقابل بانک سرمایه خواهیم داشت. بانک یکی از تیم‌هایی است که برای قهرمانی می‌جنگد و قطعا چشم به هر سه امتیاز دیدار با سایپا را دارد. با این حال ما در هیچ دیداری برای باخت به میدان نمی‌رویم هرچند می‌دانیم جدال سختی مقابل پیش روی ما خواهد بود. در مجموع تلاش ما ارائه یک بازی دیدنی و به دور از حاشیه است. در یکی دو روز باقی مانده تا این دیدار به دنبال ریکاوری جسمی و روحی خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار