قزوين؛

برگزاری طرح مبین دانش‌آموزی در قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: طرح مبین دانش‌آموزی همزمان با همایش پیش‌ اجلاس سراسری نماز در 30 دی ماه سال جاری در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از قزوين؛سالار قاسمی اظهار کرد: در حال حاضر 18 هزار و 500 دانش‌آموز در نقاط مختلف استان قزوین مشغول تحصیل هستند که به منظور آمادگی آنان برای حضور در همایش سراسری نماز پیش اجلاس سراسری نماز برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده که در پیش اجلاس سراسری نماز که 30 دی ماه سال جاری برگزار می‌شود، 5 هزار نفر از دانش‌آموزان استان حضور داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: مسئولیت کمیته فرهنگی این اجلاس برعهده بنده واگذار شده که اقدامات مهمی را باید در راستای انجام این وظیفه خطیر انجام دهم.

قاسمی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایفی که کمیته فرهنگی اجلاس سراسری نماز برعهده دارد، ایجاد پل ارتباطی بین مردم و اجلاس است که برای تحقق این مهم باید برنامه‌ریزی منسجم و دقیقی داشته باشیم.

وی با اشاره به اقدامات در نظر گرفته شده برای ایجاد پل ارتباطی بین مردم و اجلاس سراسری نماز در استان قزوین عنوان کرد: تهیه بسته‌های فرهنگی با محتوای علمی و پژوهشی و توزیع آن‌ها در بین مردم یکی از اقداماتی است که انتظار می‌رود در ایجاد این پل ارتباطی موثر واقع شود.

انتهاي پيام/پ

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.