یاسوج ؛

سقف تسهیلات خرید و احداث واحد مسکونی افزایش یافت

مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک مسکن به منظور رونق بخشی مسکن و تسهیل در خانه دار شدن مشتریان، سقف تسهیلات خرید و احداث واحد مسکونی از محل حساب های تعهدی را افزایش داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ احمد رضا بقایی  با اشاره به اینکه سقف تسهیلات مربوط به حساب صندوق مسکن با رعایت میانگین حساب200 میلیون ریال بوده افزود: بر اساس بخشنامه ی جدید دارندگان حساب می تواند 300 میلیون ریال اوراق حق تقدم مسکن خریداری و 500 میلیون ریال تسهیلات خرید دریافت کنند.

وی اظهارکرد: دارندگان حساب در شهر یاسوج می توانند با اخذ 100 میلیون جعاله از محل خرید اوراق حق تقدم تا 600 میلیون ریال تسهیلات دریافت کنند.

بقایی تصریح کرد: سقف این تسهیلات برای سایر شهرهای استان با تسهیلات جعاله 500 میلیون ریال است.

وی ابراز داشت: زن و شوهر و حتی پدر و فرزند یا مادر و فرزند می توانند سند زمینی را سه دانگ سه دانگ و به نام کرده باشند به شرط دارا بودن پروانه ی ساخت در مرکز استان می توانند تا سقف 700 میلیون ریال تسهیلات ساخت مسکن استفاده کنند.

بقایی عنوان کرد: تا قبل از صدور بخشنامه ی جدید مدت بازپرداخت تسهیلات مسکن 10 سال که بر اساس طرح جدید این مدت به 12 سال افزایش ونرخ سود برای تسهیلات ساخت در دوران مشارکت 24 درصد و موقع فروش اقساطی 18/5درصد خواهد بود.

وی بیان کرد: مبلغ قسط تسهیلات مسکن جدید بصورت ساده، پلکانی ساده و پلکانی دوره ای پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.