سلیمانی :

ورزش هنر است و باید بین اقشار مختلف جامعه گسترش پیدا کند

رییس فدراسیون اسکواش در مراسم رونمایی از نخستین تیم اسکواش بانوان هنرمند ایران گفت: رشته های غیر المپیکی تا ریو به گفته وزیر باید روی پای خود بیاستند و آن را در کشور گسترش دهند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، مسعود سلیمانی در ادامه افزود: به دنبال افزایش گرمای اسکواش و افزایش اقبال عمومی این رشته هستیم و با توجه جایگاه هنرمندان در بین خانواده ها و جامعه، به هر رشته ای نزدیک شوند باعث افزایش تمایل جامعه در این رشته هستند. در اجلاس فدراسیون آسیا ابتدا قرار است تیم هنرمندان غرب آسیا و سپس در آسیا تشکیل شود.در اجلاس جهانی اسکواش در سوئد هم تلاش خواهیم کرد تا این تیم را جهانی کنیم.

رئیس فدراسیون اسکواش به چگونگی شکل گیری این تیم اشاره کرد و گفت: خانم فرشادجو در این مسیر گام های بزرگی برداشت. برای هنرمندان راکت بال و پدل را نیز در ادامه به این رشته اضافه می کنیم. مربیان سرشناس و خوبی را برای تیم هنرمندان در نظر گرفتیم.

وی افزود: هنرمندان خودشان خبرساز هستند و از رسانه ها می خواهم که اسکواش را به حاشیه نبرند.

سلیمانی در ادامه تاکید کرد: حلقه ایجاد شده در کمیته هنرمندان برنامه خود را تا 10 روز آینده ارایه می کنند. بعد از اینکه تیم به اثبات برسد امکان حضور این تیم در لیگ هم وجود دارد.

در ادامه ابراهیمی مدیر تیم اسکواش هنرمندان ضمن اشاره به چگونگی تشکیل و اهداف این تیم گفت: ورزش هنر است و باید آن را بین اقشار مختلف جامعه گسترش داد. هنرمند بهترین نماد جامعه برای گسترش ورزش محسوب می شوند.

وی افزود: تمرینات این تیم در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شده البته برخی از هنرمندان به دلیل مشغله در جشنواره فیلم فجر از همراهی تیم کنار رفتند اما با کاهش مشغله فدراسیون به جمع تیم اضافه می شوند.

شبنم فرشادجو نیز در ادامه نشست گفت: بدون برند و اسپانسر مستقیم سراغ رئیس فدراسیون آمدیم. به خاطر حجم کاری ما در پائیز در حال حاضر با 10 نفر تمرینات آغاز شد. هانیه توسلی، پانته آ پناهی ها. کمند امیر سلیمانی و لاله اسکندری هم در تمرینات ما حضور داشتند. در ادامه مهتاب کرامتی، سحر دولتشاهی و رویا تیموریان هم به تیم ما اضافه خواهند شد.کمی صبر کنیم تیم کاملی خواهد شد و نتایج آن را خواهید دید و اسکواش بیش از قبل مطرح اضافه خواهد شد.

سیما تیرانداز نیز گفت: اسکواش می تواند درگیری بون و آمادگی جسمانی و تمرکز خوبی را برای افراد داشته باشد که این موضوع برای بازیگری بسیار مهم است. متاسفانه ورزش در اولویت ایرانی ها نیست و این می تواند کمک کند تا جامعه به سمت ورزش پیش برود.

شبنم فرشادجو، سیما تیرانداز و مائده طهماسبی، مونا فرجاد، سپیده اعلایی و شکوفا کریمی از جمله بازیگران حاضر در این تیم هستند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار